لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای قابل دانلود بتلفیلد 5 به زودی آماده عرضه شد

محتوای قابل دانلود بتلفیلد 5 به زودی آماده عرضه شد

 شرکت DICE تصمیم دارد تا محتوای قابل دانلود بازی بتلفیلد 5 را به صورت رایگان آماده عرضه کند. بر اساس نوشته‌ای که در حساب توییتر رسمی این کمپانی منتشر شده است، شرکت DICE قرار است از چند ساعت دیگر و مشخصاً تا پایان روز چهارشنبه 5 دسامبر به وقت آمریکا فرایند عرضه محتوای قابل دانلود و رایگان این بازی را شروع کند و پس از آن کاربران می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

DICE اعلام کرده که فعلاً تصمیم به انجام تست‌های بتا روی این محتوا را دارد و به همین دلیل در ساعات ابتدایی ممکن است دانلود، نصب و استفاده از این محتوا با مشکلات قابل توجهی مواجه باشد. محتوای قابل دانلود بتلفیلد 5 قرار بود در نوامبر آماده عرضه شوند که البته به خاطر بروز مشکلات داخلی در شرکت DICE و همچنین مشکلات فنی عرضه این محتوا به ماه دسامبر موکول شد.

محتوای قابل دانلود بازی بتلفیلد 5 تنها برای آن دسته از کاربرانی که این بازی را به صورت قانونی خریداری کرده باشند قابل دریافت و استفاده است. از همین حیث کاربرانی که از نسخه کرکی و کپی شده این بازی استفاده می‌کنند، امکان دانلود و نصب این محتوا را از طریق روش‌های قانونی نخواهند داشت.

آپدیت یاد شده برای بازی بتلفیلد با عنوان Chapter 1: Overture آماده انتشار شده است و کاربران می‌توانند به زودی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این محتوا ممکن است به صورت تدریجی در کشورهای مختلف جهان آماده عرضه شود و به همین دلیل ممکن است تمامی کاربران در زمانی مشخص توان دانلود و نصب آن را نداشته باشند.

کاربرانی که تمایل به خرید بازی بتلفیلد 5 دارند از همین حالا می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت ایکس باکس لایو اقدام به شارژ حساب کاربری و خرید این بازی از استورهای آنلاین سرویس‌های بازی مختلف کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373