لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش AAPL به پایین‌ترین میزان خود در یک سال گذشته رسید

ارزش AAPL به پایین‌ترین میزان خود در یک سال گذشته رسید

 سهام شرکت اپل با عنوان AAPL به دلیل انتشار پیش بینی‌های منفی نسبت آمار فروش آیفون‌ها به پایین‌ترین حد خود در طول سال‌های گذشته رسیده است.

هر سهم از شرکت اپل امروز با کاهش 4.4 درصدی مواجه شده است و حالا با قیمت 176096 دلار در بازار سهام به فروش می‌رسد. بر اساس گزارش Business Insider دلیل اصلی کاهش سهام اپل در بازار به دیدگاه منفی نسبت به فروش آیفون‌ها از طرف سهام داران ربط دارد. در حقیقت سهام داران بر این باور هستند که اپل نمی‌تواند آیفون XS، XS Max و XR را به اندازه قابل توجه و مورد انتظار در بازار جهانی بفروشد.

عمده این دیدگاه‌های منفی روی آیفون XR متمرکز شده است که بر اساس آن بسیاری از سهام داران و تحلیلگران اقتصادی به این نتیجه رسیده‌اند که اپل با وجود موفقیت بسیار زیاد در زمینه تولید گوشی‌های پرچم‌دار، توان عرضه و فروش گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده را در بازار جهانی ندارد و به همین دلیل در حال فروش سهام اپل با قیمت پایین‌تر هستند.

این در حالی است که شرکت اپل ادعا کرده است که آیفون XR محبوب‌ترین گوشی هوشمند این کمپانی در بازار است و بسیاری از کاربران به دلیل قیمت ارزان‌تر و همچنین رنگ بندی اختصاصی این محصول، اقدام به خرید آن کرده‌اند. با این وجود کاهش 30 درصدی قیمت آیفون XR در بازار برخی از کشورها می‌تواند به عنوان مهر تأییدی بر مواجه بودن اپل با بحران فروش آیفون‌ها تلفی شود.

اپل در برخی از کشورهای جهان قیمت آیفون XR را تا 30 درصد کاهش داده است و در یک شوی تلویزیونی به تمامی شرکت کنندگان این محصول را هدیه داده است. اپل در حقیقت تصمیم دارد تا با انجام کارهای تبلیغاتی مختلف، وضعیت و قیمت سهام خود را از بحران ایجاد شده توسط آیفون XR نجات دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373