لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد 2 مجهز به سنسور بیومتریک می‌شود

ایرپاد 2 مجهز به سنسور بیومتریک می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا قابلیت جدیدی را در ایرپاد 2 بگنجاند و طی آن از سنسورهای بیومتریک برای تشخیص حالت گوش کاربر استفاده کند.

بر اساس اطلاعات یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده از طرف اپل، ایرپاد 2 قرار است با سنسورهای بیومتریک تولید شود که از یک طرف موقعیت قرار گرفتن در گوش کاربر را تشخیص می‌دهد و از طرف دیگر اطلاعات سلامتی مشابه با اپل واچ را از کاربران به ثبت می‌رساند. این پتنت را اپل یک سال پیش به ثبت رسانده است با این حال اطلاعات مربوط به آن به تازگی از طرف سازمان ثبت اختراع آمریکا فاش شده است.

ایرپاد 2 می‌تواند از طریق این سنسورهای بیومتریک قرار گرفتن در گوش چپ یا راست را تشخیص دهد و بر اساس آن محتوای در حال پخش را با حالت قرار گرفتن در گوش سازگار کند. در صورت استفاده از این پتنت، می‌توان به این نتیجه رسید که اپل احتمالاً در آینده و در طراحی ایرپاد 2 تمایلی برای ساخت گوشی‌های انحصاری برای گوش چپ یا راست را ندارد.

کاربران با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانند هر یک از ایرپادها را داخل گوش خود قرار دهند و از طریق آن به صورت هوشمند محتوای صوتی در حال پخش را دریافت کنند. علاوه بر این، بسیاری از اطلاعات مربوط به فعالیت‌های فیزیکی و همچنین ورزشی کاربران از طریق ایرپاد 2 به ثبت خواهد رسید و در نهایت کاربران می‌توانند از طریق آن اطلاعات بیشتری از فعالیت‌های ورزشی خود را ثبت و مورد تحلیل قرار دهند.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده ایرپاد 2 قرار است از سال 2020 به بعد آماده عرضه به بازار شود و اپل در سال 2019 تنها تصمیم به ارائه ایرپادهای نسل اول باقابلیت پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم را دارد. ایرپاد 2 احتمالاً توان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373