لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استراتژی اپل برای بازاریابی آیفون XS و XR تغییر می‌کند

استراتژی اپل برای بازاریابی آیفون XS و XR تغییر می‌کند

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا روند بازاریابی و فروش دو محصول اصلی و جدید خود یعنی آیفون XS و XR را تغییر دهد.

بر اساس جدیدترین گزارش Mark Gurman که در خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا مدیران بخش بازاریابی خود را برای افزایش فروش آیفون XS و XR تغییر دهد و طی آن روند فروش محصولات خود را بهبود بخشد.

در این گزارش به تلاش اپل برای استخدام بازاریاب‌های جدید برای عرضه این دو تلفن هوشمند اشاره شده است و اپل تصمیم دارد تا کاهش فروش این محصولات نسبت به انتظارات در چند ماه گذشته را از این طریق جبران کند. اپل به صورت مشخص سیستم تبلیغاتی مبتنی بر اینترنت را هدف قرار داده است و بنرهایی را در بالای وب سایت‌های پر بازدید قرار داده تا آیفون XR را با قیمت بسیار پایین‌تر از آنچه در زمان معرفی تعیین شده بود، به فروش برساند. آیفون XR از این پس قرار است با قیمت پایه 449 دلار در برخی از کشورهای جهان به فروش برسد تا کاربران بیشتری تمایل به خرید این محصول پیدا کنند.

گفتنی است که پیشنهاد ویژه اپل برای عرضه آیفون XR با قیمت 449 دلار که در برخی از کشورها ارائه می‌شود، از لحاظ زمانی محدود است و اپل تصمیم دارد تا پیش از شروع سال میلادی جدید تعداد فروش آیفون XR را در بازار جهان افزایش دهد.

تیم کوک نیز در مصاحبه اخیر خود ضمن رد ادعای مطرح شده در مورد کاهش سفارش تولید آیفون XR به کارخانه‌های تولید کننده چینی، اعلام کرد که زنجیره تأمین و تولید محصولات اپل بسیار پیچیده است و کاهش تولید یک قطعه خاص لزوماً به منزله کاهش تولید این محصولات و عرضه آن‌ها به بازار جهانی نیست و آیفون XR به دلیل قیمت پایین خود همچنان یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت اپل به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420