لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مجوز تولید کابل تایپ سی به لایتنینگ را از سال آینده ارائه می‌دهد

اپل مجوز تولید کابل تایپ سی به لایتنینگ را از سال آینده ارائه می‌دهد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا از فوریه سال آینده میلادی مجوز تولید کابل‌های متفرقه یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ را به شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی ارائه دهد.

تا پیش از این، اپل این کابل را به صورت اختصاصی تولید و عرضه می‌کرد و تمامی محصولات متفرقه موجود در بازار بدون مجوز رسمی MFI صادر شده از طرف اپل محصول یاد شده را تولید می‌کردند. با این حال اپل تصمیم دارد تا از سال آینده این مجوز را به شرکت‌های تولید کننده اکسسوری‌های آیفون‌ها و آیپدها ارائه دهد.

کابل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ یکی از مهم‌ترین ملزومات برای استفاده از سیستم شارژ سریع در آیفون‌ها به‌حساب میاید که تا به امروز کاربران امکان استفاده از محصولات متفرقه تائید شده از طرف اپل را نداشتند. اپل از سال 2017 سیستم شارژ سریع را به کاربران ارائه داد؛ با این حال آداپتورهای شارژ سریع در بسته بندی آیفون‌ها به کاربران ارائه نشده بود و کاربران باید این اکسسوری را به همراه کابل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ را به صورت جداگانه خریداری می‌کردند.

اما حالا اپل تصمیم دارد تا مجوز MFI را برای تولید این محصول به شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی ارائه کند و به احتمال قوی تا فوریه سال 2019 میلادی می‌توانیم شاهد عرضه این کابل‌ها با برندهای مختلف در بازار باشیم. این مسئله باعث می‌شود تا محصولات ارزان قیمت‌تری نسبت به محصولات اورجینال به شرکت اپل روانه بازار شوند و تعداد استفاده کنندگان از سیستم شارژ سریع در میان کاربران آیفون‌ها افزایش پیدا کند.

با توجه به این مسئله، شرکت‌هایی نظیر Anker، Aukey، Belkin و Incipio می‌توانند محصولات جدیدی از این دست را آماده عرضه به بازار کنند که طی آن کاربران می‌توانند از سیستم شارژ سریع با هزینه کمتر استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373