لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام: تمامی پرچم‌داران اندروید از سال 2019 به شبکه 5G مجهز می‌شوند

کوالکام: تمامی پرچم‌داران اندروید از سال 2019 به شبکه 5G مجهز می‌شوند

 تنها یک روز پس از انتشار اطلاعات مربوط به تصمیم اپل برای عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G شرکت کوالکام اعلام کرده که در سال 2019 میلادی تمامی گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار مجهز به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی خواهد شد.

بر اساس گزارش CNET کوالکام از همین حالا سفارش‌های تولید تراشه‌های مودم 5G را از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمنداندرویدی نظیر سامسونگ دریافت کرده است و قرار است پرچم‌داران اندرویدی را با این قابلیت روانه بازار کند. این در حالی است که اپل قرار است با یک سال تأخیر آیفون‌های مبتنی بر 5G را به بازار ارائه کند. اپل اعلام کرده که دلیل این مسئله به خاطر عدم آمادگی بازار برای عرضه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر 5G است و در سال 2019 بسیاری از اپراتورهای تلفن‌های همراه در سراسر جهان هنوز آماده ارائه این خدمات به کاربران نیستند.

از طرفی کوالکام و شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند اندرویدی بر این ادعا هستند که شرکت اینتل به‌عنوان تأمین کننده اصلی قطعات مودم آیفون‌ها تا سال 2020 توان تولید این تراشه‌ها را ندارد و به همین دلیل نیز آیفون‌های 2019 و احتمالاً 2020 با تراشه‌های LTE آماده عرضه به بازار خواهند شد. کوالکام امید دارد تا با عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی مبتنی بر نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی در سال 2019، بازار آیفون‌ها در جهان را کاهش دهد و به همین دلیل کاربران تمایل بیشتری به خرید گوشی‌های هوشمند اندرویدی به جای آیفون‌ها پیدا کنند.

دعوای حقوقی میان اپل و کوالکام که از سال 2017 شروع شده تاکنون باعث سنگین‌تر شدن رقابت میان دو کمپانی شده است و هر از گاهی کوالکام با یک اقدام عجیب تلاش می‌کند تا تمایل کاربران را به خرید آیفون‌های جدید کاهش دهد. تا پیش از این کوالکام اعلام کرده بود که آیفون‌های تولید شده با تراشه اینتل دارای سرعت دانلود کمتری هستند و در عین حال اپل در آیفون‌های 2018 تلاش کرده تا کدهای ساخت تراشه اسنپ دراگون به کار رفته در آیفون 7 را برباید و آن‌ها را به اینتل دهد تا از طریق آن مودم‌های تولید شده برای آیفون XS، XS Max و XR سرعت دانلود بیشتری داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373