لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌ها احتمالا از این پس در ویتنام تولید میشوند

آیفون‌ها احتمالا از این پس در ویتنام تولید میشوند

 کارخانه فاکس کان تصمیم دارد تا به منظور مقابله با جنگ تجاری میان آمریکا و چین، شعبه‌ای در کشور ویتنام تأسیس کند و طی آن تولید آیفون‌ها را در این کشور آغاز کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، فاکس کان به منظور دور زدن تحریم‌ها و مشکلات تجاری ایجاد شده برای وارد کردن آیفون‌های تولید شده در چین، فعالیت خود را در ویتنام شروع کند و پس از آن سفارش‌های خود را از این کشور آماده عرضه به سراسر دنیا کند.

تا پیش از این رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته بود تا تعرفه مالیاتی محصولات تولید شده در چین را افزایش دهد که این مسئله به طور مستقیم روی قیمت محصولات برند اپل نیز تأثیر گذار بود. به همین دلیل شرکت اپل با رایزنی‌های متعدد با فاکس کان به این نتیجه رسیده بود تا از طریق انتقال کارخانه به کشوری دیگر جلوی افزایش قیمت محصولات خود را بگیرد.

بر همین اساس، محصولات شرکت اپل از این پس قرار است به جای چین در کشور ویتنام تولید و آماده ارسال به سراسر دنیا شوند و کارخانه فاکس کان تجهیزات خود را از چین به این کشور انتقال خواهد داد.

در صورت عدم انجام این کار از طرف کارخانه فاکس کان، ممکن است قیمت تمامی آیفون‌ها و ساعت‌های هوشمند اپل واچ در نتیجه جنگ تجاری آمریکا و چین افزایش پیدا کند و مصرف کننده نهایی مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای خرید محصولات ذکر شده خواهد بود.

گفتنی است که فاکس کان یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری شرکت اپل به حساب میاید که تا به امروز سفارش تولید بسیاری از آیفون‌ها و دیگر محصولات برند اپل را دریافت کرده بوده است. اپل برای تولید انبوه محصولات خود وابستگی شدیدی به کارخانه‌های چینی نظیر فاکس کان و پگاترون دارد و جنگ تجاری آمریکا و چین می‌تواند آسیب قابل توجهی به کسب و کار این کمپانی وارد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420