لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از تبلت‌های اندرویدی به اپل موزیک اضافه شد

پشتیبانی از تبلت‌های اندرویدی به اپل موزیک اضافه شد

شرکت اپل سه سال پس از عرضه اولین نسخه از اپلیکیشن سرویس پخش موسیقی اپل موزیک اقدام به عرضه نسخه مناسب با تبلت‌های اندرویدی کرده است.

بر اساس گزارش جدید وب سایت 9to5mac شرکت اپل در توسعه نسخه 2.7 اپلیکیشن اپ موزیک از این پس با نمایشگر بزرگ تبلت‌های اندرویدی نیز سازگار است و می‌تواند رابط گرافیکی کاملی را به کاربران ارائه دهد. این نسخه در حال حاضر در اختیار کاربران تست کننده نسخه‌های بتا قرار گرفته است و قرار است در آینده نزدیک برای تمامی کاربران به صورت عمومی و از طریق پلی استور ارائه شود.

ارائه این قابلیت در کنار امکان پشتیبانی اپل موزیک از اسپیکر هوشمند آمازون حاکی از آن است که شرکت اپل به‌طور کامل سیاست‌های انحصاری خود را درزمینهٔ ارائه اپلیکیشن‌ها و محتوای دیجیتالی در دستگاه‌های تولید شده برای اکوسیستم‌های دیگر کنار گذاشته است و حالا با اکوسیستم اندروید و کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آن رفتار ملایم‌تری دارد. اپل از این پس تصمیم دارد تا خدمات دیجیتالی خود را در دستگاه‌های دیگر نیز ارائه دهد و کاربران برای بهره بردن از آن‌ها لزوماً نیازی به خرید دستگاه‌های تولید شده توسط اپل ندارند.

کاربرانی که حساب کاربری اپل موزیک را از طریق خرید گیفت کارت اپل تهیه می‌کنند، از این پس می‌توانند در تمامی دستگاه‌های اندرویدی خود به موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. اپل موزیک همچنین از ماه سپتامبر سال جاری میلادی از سرویس Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل کاربران می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در دستگاه‌های مختلف از این سرویس اپل استفاده کنند.

اپل چندین سال است که پشتیبانی از نرم افزار آیتونز را در سیستم عامل ویندوز نیز ارائه داده است تا از طریق آن کاربران برای دسترسی به محتوای دیجیتالی مختلف از طریق سرویس‌های این کمپانی محدودیتی نداشته باشند و بتوانند به موسیقی‌های مختلف دسترسی داشته باشند. این قابلیت باعث می‌شود تا اپل موزیک شانس بهتری برای رقابت با اپل موزیک داشته باشد و از هر دستگاهی به سرویس‌های دیجیتالی اپل دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373