لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در طول سه ماه گذشته، بیش از 4.2 میلیون اپل واچ فروخته است

اپل در طول سه ماه گذشته، بیش از 4.2 میلیون اپل واچ فروخته است

گزارش‌های آماری اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در طول فصل سوم مالی سال جاری میلادی بیش از 4.2 میلیون اپل واچ فروخته است.

گزارش اخیر موسسه تحلیلی و آماری IDC حاکی از آن است که اپل دیگر اولین فروشنده ساعت هوشمند و پوشیدنی‌های هوشمند در جهان نیست و شرکت شیائومی با تولید محصولات ارزان قیمت نظیر Mi Band توانسته به صدر جدول تولید کنندگان محصولات هوشمند برسد.

با این حال خبر خوب اینجا است که اپل نسبت به سال گذشته 54 درصد رشد را درزمینهٔ عرضه ساعت‌های هوشمند اپل واچ تجربه کرده است. سال گذشته در بازه زمانی مشابه اپل تنها 2.7 میلیون اپل واچ فروخته بود و حالا با فروش 4.2 میلیون دلار رشد قابل توجهی در بازار ساعت‌های هوشمند داشته است.

تا پیش از این اپل در صدر جدول فروشندگان ساعت‌های هوشمند قرار داشت. با این حال کمپانی شیائومی با تولید و عرضه دستبندهای هوشمند ارزان قیمت توانسته سهم 13.7 درصدی از این بازار را از آن خود کند. رشد شیائومی نسبت به سال گذشته 90.9 درصد بوده و از انتهای جدول فروشندگان به یک باره به صدر جدول رسیده است.

آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که اپل نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر اپل واچ را در سراسر جهان فروخته است و در حقیقت کسب و کار اپل واچ‌ها و تولید اپل واچ سری 4 یکی از موفقیت‌آمیزترین تلاش‌های اپل برای تولید محصولات هوشمند همراه به‌حساب میاید.

اپل تا پیش از این درزمینهٔ تولید ساعت‌های هوشمند رقابت شدیدی با فیت بیت داشت که البته در جریان سه ماهه گذشته میزان فروش محصولات فیت بیت رشد منفی 3.1 درصدی را تجربه کرده است. بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که اپل یکی از مهم‌ترین رقیب‌های خود درزمینهٔ ساعت‌های هوشمند را کنار زده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420