لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دی ال سی‌های Assassin’s Creed Odyssey به زودی آماده عرضه خواهند شد

دی ال سی‌های Assassin’s Creed Odyssey به زودی آماده عرضه خواهند شد

 شرکت یوبی سافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک دی ال سی‌های بازی Assassin’s Creed Odyssey را آماده عرضه به کاربران کند تا از طریق آن کاربران به محتوای جدیدتر و مرحله‌های بیشتر دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از یوبی سافت، این کمپانی تصمیمی به عرضه نسخه جدید «کیش آدم کش» در سال 2019 ندارد و به همین دلیل طرفداران این بازی به جای دریافت یک نسخه جدید از این سری از بازی‌ها قرار است به دی ال سی‌های Assassin’s Creed Odyssey دسترسی داشته باشند.

دی ال سی‌های بازی Assassin’s Creed Odyssey قرار است از فردا، چهارم دسامبر 2018 آماده عرضه به کاربران کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان شود. البته باید به یاد داشت که کاربران تنها در صورت خرید بازی به صورت قانونی امکان دسترسی به این نسخه از دی ال سی‌ها را دارند. در غیر این صورت کاربران دستگاه‌هایی که نسخه کرک شده بازی را در خود اجرا می‌کنند محدود به اجرای بازی در همان محتوای اولیه خواهند بود.

یوبی سافت تصمیم دارد تا کاربران را همچنان در دنیای یونان باستان نگه دارد و قصدی برای عرضه نسخه جدیدی از این بازی تاریخی را ندارد. کیش یک آدم کش در هر یک از قسمت‌های خود، قسمتی از وقایع تاریخی در دنیا را نشان می‌دهد که بر اساس دیدگاه بسیاری از تحلیلگران بهتر از کلاس‌های درس تاریخ را به گیمرها آموزش می‌دهد. به همین دلیل طرفداران این بازی در طول دهه گذشته همواره رو به افزایش بوده است.

دی ال سی‌های Assassin’s Creed Odyssey به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به محتوای بیشتری از این بازی دسترسی داشته باشند و روند به پایان رسانده تمامی مراحل آن طولانی‌تر شود و کاربران به محتوای جدیدتر و ویژه‌تر دسترسی داشته باشند تا لذت اجرای بازی دو چندان شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420