لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G در سال 2020 برای باز دیگر تائید شد

عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G در سال 2020 برای باز دیگر تائید شد

 گزارش‌های جدید منتشر شده از خبرگزاری‌های معتبر حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا عرضه آیفون‌های مبتنی بر نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی یا همان 5G را تا سال 2020 شروع کند.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، اپل تصمیم دارد تا اولین آیفون مبتنی بر 5G خود را در سال 2020 به بعد آماده عرضه کند و تا پیش از سپتامبر 2020 هیچ محصولی از این کمپانی با قابلیت پشتیبانی از 5G ارائه نخواهد شد. بلومبرگ ادعا کرده که اپل تصمیم دارد تا زمانی که اینترنت 5G در اکثر کشورها گسترش پیدا نکرده آیفون‌های خود را به این تکنولوژی تجهیز نکند.

بر این اساس، قرار است آیفون‌های 2019 نیز با فناوری ال تی ای آماده تولید و عرضه شوند و قرار نیست این محصولات به اینترنت 5G مجهز شوند. اپل احتمالاً اولین آیفون مبتنی بر 5G را یا در سال 2020 یا در سال 2021 آماده عرضه به بازار می‌کند و کاربران تا آن زمان امکان استفاده از این فناوری را در آیفون‌ها نخواهند داشت.

این در حالی است که از ابتدای سال 2019 بسیاری از اپراتورهای تلفن‌های همراه در آمریکا و دیگر کشورهای جهان در حال راه اندازی بسترهای مناسب برای ارائه خدمات نسل پنجم شبکه همراه به کاربران هستند. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا با شرکت اینتل در زمینه تأمین قطعات مودم 5G در آیفون‌ها و آیپدها همکاری کند؛ البته برخی از تحلیلگران برای این باور هستند که اپل تا آن زمان با کوالکام صلح خواهد کرد و برای بار دیگرهمکاری خود را با این شرکت شروع می‌کند.

درگیری‌های قانونی کوالکام و اپل در نهایت باعث شد تا کوالکام از لیست شرکت‌های تأمین کننده قطعات ارتباطی آیفون‌ها حذف شود که البته ممکن است در آینده مصالحه‌های قانونی این دو شرکت باعث شروع دوباره همکاری آن‌ها شود و آیفون های برای بار دیگر با مودم های 5G شرکت کوالکام آماده تولید و عرضه به بازار شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373