لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید فیس بوک به کاربران امکان بلاک کردن کلمات را می‌دهد

قابلیت جدید فیس بوک به کاربران امکان بلاک کردن کلمات را می‌دهد

 فیس بوک در حال تست قابلیتی جدید است که طی آن کاربران می‌توانند کلمات یا عباراتی خاص را در حساب کاربری خود بلاک کنند تا محتوای دارای آن‌ها را در بخش فید خبری خود نبینند.

فیس بوک اعلام کرده که این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای در حال تماشای خود به صورت بهتری مدیریت کنند این کمپانی فعلاً در حال بررسی بلاک کردن محتوایی نظیر ایموجی‌هااست و قرار است در آینده نزدیک محتوای دیگر را نیز به این مجموعه اضافه کند.

فیس بوک اعلام کرده که این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند مدیریت بهتری روی محتوای نشان داده شده در بخش فیدهای خبری داشته باشند و از آن طرف تعداد اطلاعات اسپم نشان داده شده به کاربران کاهش پیدا کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند محتوایی که به نظرشان آزار دهنده به حساب میاید را از طریق این قابلیت مسدود کنند تا دیگر این محتویات برای آن‌ها به نمایش در نیاید. این مسئله به طور مشخص باعث می‌شود تا تعداد کاربرانی که از محتوای در حال نشان داده شدن در فیس بوک ناراضی هستند کاهش پیدا کند و کاربران دقیقاً به آنچه علاقه دارند دسترسی پیدا کنند.

پس از بلاک کردن کلمه، ایموجی و عبارتی خاص در فیس بوک، کاربران دیگر حتی متوجه پست‌هایی که حاوی آن‌ها باشند نخواهند شد و از طریق آن به صورت بهینه‌تر از فیس بوک استفاده می‌کنند. این قابلیت همچنین به کاربران درزمینهٔ انتشار برخی از پست‌ها به کاربران اطلاعاتی ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل ممکن است تجربه کاربری هر یک از کاربران فیس بوک که از صفحاتی خاص استفاده می‌کنند متمایز شود.

فیس بوک تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت‌هایی مشابه باعث کاهش انتشار روند خبرهای جعلی در این شبکه اجتماعی شود. انتشار خبرهای جعلی باعث شده تا اعتبار محتوای ارائه شده در فیس بوک کاهش پیدا کند. به همین دلیل فیس بوک تلاش دارد تا اعتبار خود را بازیابی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373