لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد دستگاه‌های اجرا کننده آی او اس 12 از مرز 75 درصد گذشت

تعداد دستگاه‌های اجرا کننده آی او اس 12 از مرز 75 درصد گذشت

 بیش از 75 درصد از کاربران آیفون و آیپدهای جدید اقدام به نصب و آپدیت سیستم عامل دستگاه همراه خود کرده‌اند و طی آن به آی او اس 12 مهاجرت کرده‌اند.

بر اساس گزارش جدید Mixpanel آی او اس 12 تنها 3 ماه نیم پس از عرضه نسخه نهایی و عمومی خود در بیش از 75 درصد از دستگاه‌های قابل پشتیبانی نصب شده است و کاربران از همین حالا رفته رفته به این نسخه مهاجرت می‌کنند. این مسئله همچنین نشان دهنده آن است که آی او اس 12 توانسته رکورد نصب و رشد در میان دستگاه‌های همراه اپل را نسبت به نسخه قبلی شکسته است.

شرکت تحلیلی یاد شده اعلام کرده که در حال حاضر 75.05 درصد از دستگاه‌های قابل پشتیبانی از آی او اس 12 به این نسخه مهاجرت کرده‌اند و از طرف دیگر 19.5 درصد از دستگاه‌ها همچنان روی آی او اس 11 در حال انجام وظایف خود هستند. این در حالی است که تمامی دستگاه‌های قابل پشتیبانی توسط آی او اس 11 در نسخه جدید 12 نیز پشتیبانی می‌شوند و آی او اس 12 به طور کامل پتانسیل جایگزین شدن روی آی او اس 11 را دارد.

در حقیقت این آمار نشان دهنده آن است که 19.05 درصد از کاربران دستگاه‌های اپل تمایلی به نصب آی او اس 12 ندارند یا از روش نصب آن روی دستگاه خود آگاهی لازم را ندارند. اپل تصمیم دارد تا با آپدیت نگه داشتن تمامی دستگاه‌های قابل پشتیبانی توسط خود علاوه بر بهتر جلوه دادن چهره اکو سیستم اختصاصی خود نسبت به اندروید و ویندوز، باعث افزایش امنیت اطلاعات کاربران و فعالیت‌های آن‌ها با استفاده از دستگاه‌های همراه شود.

این آمار در حالی منتشر شده است که در دسامبر سال گذشته آی او اس 11 در بازه زمانی مشابه تنها روی 50 درصد از دستگاه‌های قابل پشتیبانی از این نسخه نصب شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373