لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 700 اپلیکیشن دیگر را از اپ استور چین حذف کرد

اپل 700 اپلیکیشن دیگر را از اپ استور چین حذف کرد

 شرکت اپل همچنان به فرایند حذف اپلیکیشن‌های مختلف دراپ استور چین ادامه داده و اخیر 700 اپلیکیشن دیگر را از دسترس کاربران چینی آیفون‌ها و آیپدها حذف کرده است.

بر اساس گزارش اخیر The Telegraph تعداد بسیاری از این اپلیکیشن‌ها توسط توسعه دهندگان بزرگ و شرکت‌های فناوری مهم در اپ استور قرار داده شده بودند. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها کارکردی مشابه با موتور جست و جوی گوگل داشتند و از طریق آن‌ها کاربران می‌توانستند به جست و جوی موارد مختلف دسترسی داشته باشند.

اپل اعلام کرده که حذف این اپلیکیشن‌ها به دلیل عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌های وضع شده برای اپ استور صورت گرفته است و تا پیش از این نیز به توسعه دهندگان در این زمینه هشدار داده شده بود. اپل اوایل سال جاری میلادی نیز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های تغییر دهنده آی پی و وی پی ان ها را از اپ استور چین حذف کرده بودتا کاربران امکان دسترسی به آن‌ها را نداشته باشند.

از زمانی که اپل وارد بازار چین شده است، بسیاری از سیاست‌های این کمپانی در راستای همکاری با دولت این کشور تغییر پیدا کرده است. بر همین اساس، اپل تا به امروز سرورهای آیکلاود را برای کاربران چینی به داخل خاک این کشور انتقال داده است. از طرف دیگر بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که دولت چین مخالف استفاده آن‌ها از طریق کاربران این کشور است، از اپ استور حذف می‌شوند و اپل به طور کامل با دولت این کشور به منظور باقی ماندن در بازار به شدت رقابتی چین همکاری می‌کند.

این مسئله باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان، کاربران و فعالان حوزه امنیت شخصی از اپل بابت همکاری بی‌چون و چرا با دولت چین انتقاد کنند که البته هنوز اقدامات معترض‌ها به نتیجه مشخصی نرسیده است. گفتنی است که بسیاری از فعالان، تصمیم دارند تا از طریق دادگاه‌های اتحادیه اروپا اقدام به تنظیم شکایت علیه اپل در این زمینه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373