لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیس ایرپاد با شارژ بی‌سیم در اوایل 2019 و ایرپاد 2 در 2020 معرفی می‌شوند

کیس ایرپاد با شارژ بی‌سیم در اوایل 2019 و ایرپاد 2 در 2020 معرفی می‌شوند

 بر اساس تحقیقات جدید منتشرشده، شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه‌های ابتدایی سال 2019 فرایند عرضه کیس ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم را شروع کند و در عین حال معرفی و عرضه ایرپاد 2 را به سال 2020 موکول کند.

مینگ چی کو در بررسی و تحلیل‌های اخیر خود اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در فصل اول مالی سال 2019 میلادی اولین قاب شارژ بی‌سیم را برای ایرپادها آماده عرضه کند. بر این اساس، کاربرانی که پس از معرفی این محصول هندزفری بی‌سیم ایرپاد اپل را خریداری می‌کنند، علاوه بر امکان شارژ این دستگاه از طریق درگاه لایتنینگ می‌توانند از شارژرهای بی‌سیم نیز استفاده کنند.

علاوه بر این، اپل فعلاً تصمیمی به تغییر مکانیزم های کاری دیگر در ایرپادهای بی‌سیم را ندارد و بر همین اساس عرضه ایرپاد 2 که دارای قابلیت‌های بیشتر است، قرار است به سال 2020 موکول شود. اپل قرار است در سه ماهه ابتدایی سال 2020 از ایرپاد 2 رونمایی کند که تجربه کاربری متفاوتی را به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول بر اساس ادعای مینگ چی کو، سازگاری بیشتری با دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و مک او اس خواهد داشت.

ایرپاد تا به امروز یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین اکسسوری‌های شرکت اپل بوده است و به همین دلیل کوپرتینونشین‌ها تصمیم دارد تا قابلیت‌های بیشتری نظیر مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین فراخوانی سری دستیار سیری را به آن اضافه کند.

مینگ چی کو بر این باور است که در حال حاضر تنها 5 درصد از کاربران آیفون در سراسر جهان از ایرپاد بی‌سیم استفاده می‌کنند. این در حالی است که نزدیک به یک میلیارد کاربر آیفون از هر مدل در دنیا وجود دارد. بر این اساس اپل می‌تواند در آینده نزدیک با عرضه قابلیت‌های بیشتری در ایرپادهای بی‌سیم فرصت بیشتری برای فروش این اکسسوری محبوب ایجاد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420