لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر مشخص شدند

بازی‌های پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر مشخص شدند

ماه دسامبر شروع شده است و حالا شرکت سونی اقدام به انتشار نام بازی‌های رایگان شده برای اکانت پلی استیشن پلاس در این ماه کرده است. بر این اساس سه بازی برای پلی استیشن 4 و 2 بازی برای پلی استیشن 3 و 2 بازی نیز برای پلی استیشن ویتا آماده عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند به صورت قانونی و در مدتی مشخص به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

این بازی‌ها از طریق شارژ کردن اکانت پلی استیشن پلاس با استفاده از گیفت کارت قابل دسترسی هستند و کاربران می‌توانند در مدتی مشخص به آن‌ها دسترسی داشته باشند. یکی از بازی‌های ارائه شده در این مجموعه میان پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا یکی هستند و کاربران در صورت تهیه اکانت پلی استیشن پلاس و در صورتی که دو کنسول یاد شده را داشته باشند می‌توانند به صورت هم‌زمان از آن استفاده کنند.

بازی‌های یاد شده در مدتی محدود که در پلی استیشن نتورک و استور مخصوص این کنسول در نظر گرفته شده برای کاربران قابل استفاده هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. کاربران می‌توانند با خرید اکانت پلی استیشن پلاس بر اساس زمان بندی مشخص حساب کاربری خود را شارژ کرده و از اجرای این بازی‌ها در کنسول بازی خود لذت ببرند. گفتنی است که زمان مشخص برای امکان اجرای بازی‌های ارائه شده در اکانت پلی استیشن پلاس بر اساس زمانی است که کاربران گیفت کارت مشخص آن را خریداری کرده‌اند.

گفتنی است که پلی استیشن پلاس روشی ارزان قیمت برای تجربه بازی‌ها به صورت محدود است و کاربران در صورت تمایل می‌توانند نسخه کامل این بازی‌ها را به صورت نامحدود خریداری کنند. بازی‌های یاد شده برای اکانت پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر شامل موارد زیر می‌شوند:

PS4:

  • Soma
  • Onrush
  • Iconoclasts (also on PS Vita)

PS3

  • Steredenn
  • SteinsGate

PS Vita

  • Papers, Please
  • Iconoclasts (also on PS4)

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373