لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از اپل موزیک به اسپیکر آمازون اکو اضافه شد

پشتیبانی از اپل موزیک به اسپیکر آمازون اکو اضافه شد

 شرکت اپل پس از مدت‌ها رقابت با شرکت آمازون در زمینه تولید و عرضه اسپیکرهای هوشمند و سرویس‌های پخش موسیقی اقدام به رایزنی و همکاری با این کمپانی کرده است. بر همین اساس اپل موزیک قرار است در آینده در اسپیکر هوشمند آمازون اکو پشتیبانی شود.

شرکت آمازون در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که اپل موزیک از این پس می‌تواند از طریق دستیار صوتی و هوشمند الکسا در آمازون اکو فراخوانی شود و موسیقی‌های مختلف مورد علاقه کاربران را پخش کند. بر اساس ادعای وبلاگ آمازون، این قابلیت قرار است از آپدیت نرم افزاری که در روز 17 دسامبر 2017 منتشر می‌شود به کاربران ارائه خواهد شد.

کاربران و مصرف کنندگان از آمازون اکو در صورتی که اکانت کاربری اپل موزیک را خریداری کرده باشند، می‌توانند موسیقی‌ها را در اسپیکر هوشمند اکو پخش کنند و از این سرویس موسیقی در کنار اسپاتیفای و آمازون پرایم موزیک استفاده کنند.

تا پیش از این سرویس اپ موزیک تنها از طریق هوم پاد و برخی دیگر از اسپیکرهای هوشمند پشتیبانی می‌شد؛ اما حالا به نظر می‌رسد که اپل سیاست‌های خود را تغییر داده و طی آن تصمیم دارد تا کاربری سرویس اپل موزیک را در میان دستگاه‌های سخت افزاری تعمیم دهد. این فرایند باعث می‌شود تا سرعت کاربری اپل موزیک و همچنین تعداد کاربران این سرویس پخش را افزایش دهد.

فعالیت اخیر اپل در زمینه ارائه اپل موزیک در آمازون اکو در حالی انجام شده است که مؤسسات تحلیلی تا پیش از این اعلام کرده بودند که اپل موزیک قابلیت رقابت با سرویس‌های قدرتمندی نظیر اسپاتیفای را ندارد و اپل به همین دلیل تصمیم دارد تا با کمپانی iHeartMedia در زمینه ارائه محتوای صوتی با کیفیت‌تر همکاری کند تا بتواند از طریق آن توجه بیشتری از کاربران را جلب کند و بتواند با شرکت‌های رقیب در این زمینه رقابت سنگین‌تری داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373