لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل شرایط ارائه اپلیکیشن آنتی اسپم در هند را پذیرفت

اپل شرایط ارائه اپلیکیشن آنتی اسپم در هند را پذیرفت

 شرکت اپل پس از رایزنی‌های متعدد با مقامات دولت هند، اعلام کرده که حاضر به ارائه اپلیکیشن آنتی اسپم به کاربران آیفون‌ها در هند است.

تا پیش از این دولت هند تمامی اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده و تولید کننده تلفن‌های هوشمند را موظف به اضافه کردن یک اپلیکیشن آنتی اسپم به منظور مبارزه با محتوای تبلیغاتی نشان داده شده به کاربران هندی کرده بود. تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و محصولات ارتباطی در هند در نهایت اقدام به ارائه این اپلیکیشن به کاربران کرده بودند و تنها شرکتی که از انجام این کار خودداری کرده بود، شرکت اپل به حساب میامد.

اپلیکیشن TRAI DND توسعه داده شده توسط دولت هند، از طرف اپل برای ارائه در اپ استور تائید نشده بود و به همین دلیل کاربران آیفون‌ها به آن دسترسی نداشتند. اپل اعلام کرده بود که این اپلیکیشن ممکن است فرایند تجربه کاربری و محتوای نشان داده شده به کاربران را کنترل یا محدود کند و کاربران آیفون‌ها بهتر است که از آن استفاده نکنند.

دولت هند نیز در واکنش به این اقدام اپل اعلام کرده بود که در صورت عدم تائید این اپلیکیشن در اپ استور اقدام به خارج کردن تمامی آیفون‌ها از رجیستری تلفنهای همراه در این کشور خواهد کرد. اما اپل در نهایت طی رایزنی‌های خود تصمیم به قبول شرایط دولت هند گرفته است و به همین دلیل کاربران هندی می‌توانند از این پس به این اپلیکیشن ضد اسپم دسترسی داشته باشند.

دولت هند تصمیم دارد تا با ارائه این اپلیکیشن به کاربران داخل این کشور، تعداد اپلیکیشن‌های تبلیغاتی در تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های مبتنی بر آن را کاهش دهد. تا پیش از این، کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی از سال 2016 توان دسترسی به این اپلیکیشن را در پلی استور داشته‌اند و حالا کاربران آیفون‌ها در هند پس از حدود دو سال به این اپلیکیشن دسترسی خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420