لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به تمام شرکت کنندگان یک شوی تلویزیونی آیفون رایگان هدیه داد

اپل به تمام شرکت کنندگان یک شوی تلویزیونی آیفون رایگان هدیه داد

شرکت اپل برای اولین بار در طول تاریخ فعالیت خود به تمامی شرکت کنندگان یک برنامه تلویزیونی آیفون رایگان هدیه داده است.

تمامی شرکت کنندگان برنامه «الن شو» که در جریان برنامه اخیر که در آن «جولیا رابرتز» نیز حضور داشت، یک آیفون رایگان دریافت کردند. در جریان این برنامه تلویزیونی، الن دی‌جنرس ابتدا شروع به صحبت در مورد اپ استور و بازی‌های با کیفیت ارائه شده در آن کرد و پس از آن درمورد قابلیت‌های آیفون XR صحبت کرد.

در نهایت، دی‌جنرس اعلام کرد که تمامی شرکت کنندگان در این قسمت از برنامه تلویزیونی قرار است یک آیفون رایگان و جدید را بگیرند. اپل به تمامی شرکت کنندگان این برنامه تلویزیونی یک آیفون XR را به صورت رایگان هدیه داد.

این اقدام از دیدگاه بسیاری از افراد آن هم از طرف شرکت اپل بی‌سابقه در نظر گرفته شده است. تا پیش از این شرکت‌های متعددی برای رقابت با اپل و آیفون‌های این شرکت اقدام به انجام کارهایی مشابه کرده بودند، برای مثال سامسونگ به اهالی یکی از روستا به دلیل شباهت نام آن به شرکت اپل پرچم‌دار گلکسی‌ها را هدیه داده بود.

اما حالا بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل به دلیل انتشار پیش بینی‌های منفی منتشر شده در هفته‌های گذشته از میزان فروش آیفون‌ها در بازار جهانی اقدام به انجام چنین کاری کرده است. اپل تصمیم دارد تا با این کارهای تبلیغاتی همچنان آیفون XR را در میان کاربران و خریداران تلفن‌های هوشمند جدید محبوب‌تر کند. گفتنی است که انتشار شایعات هفته‌های پیشین باعث کاهش قابل توجه سهام شرکت اپل در بازار شده بود که حالا اپل با انجام اقداماتی نظیر هدیه دادن آیفون رایگان تصمیم به جبران این رویدادها دارد.

علاوه بر این، در روزهای گذشته، مدیر بخش بازاریابی محصولات الکترونیکی اپل نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند اپل در سال 2018 شده که بیشترین میزان فروش را نسبت به دیگر محصولات مشابه داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373