لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای آوریل سال آینده به خاطر شکایت کوالکام به دادگاه می‌رود

اپل برای آوریل سال آینده به خاطر شکایت کوالکام به دادگاه می‌رود

قاضی فدرال به تازگی تاریخ دقیق برگزاری دادگاه بررسی به شکایت کوالکام علیه اپل را مشخص کرده است که بر اساس آن شرکت اپل باید در روز 15 آوریل سال 2019 برای دفاع از خود به دادگاه برود.

کوالکام دو ماه پیش از اپل به اتهام دزدیدن کدهای مورد نیاز برای ساخت تراشه‌های مودم اسنپ دراگون و ارائه آن‌ها به شرکت اینتل از اپل شکایت کرده بود. این شکایت نتیجه کشمکش‌های قانونی اپل با کوالکام است که از سال 2017 شروع شده بود که طی آن اپل به طور کامل همکاری خود را با شرکت کوالکام قطع کرده بود و طی آن تصمیم به همکاری با شرکت اینتل گرفته بود.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که آیفون X به‌عنوان اولین نتیجه همکاری اپل با اینتل پس از کشمکش‌ها با کوالکام، دارای سرعت دانلود بسیار پایین‌تری در شبکه LTE است. کوالکام ادعا کرده که شرکت اپل در همکاری خود با شرکت اینتل تلاش کرد تا با ربودن اطلاعات ساخت تراشه‌های ارتباطی اسنپ دراگون، سرعت دانلود آیفون‌های 2018 شامل آیفون XS، XS Max و XR را در شبکه ال تی ای افزایش دهد.

بر اساس گزارش وب سایت Union-Tribune وکلای شرکت اپل از همین حالا تلاش‌هایی در زمینه مصالحه با کوالکام پیش از شروع دادگاه کرده‌اند. کوالکام امید داشت تا دادگاه پیش از ماه فوریه سال 2019 میلادی برگزار شود تا بتواند بدون مصالحه به منافع خود دست پیدا کند. با این حال سخنگوی دادگاه عالی فدرال در آمریکا اعلام کرده که تاریخ و زمان بندی این دادگاه قابل تغییر نخواهد بود.

در صورت محکوم شدن شرکت اپل و احراز شدن فرایند کپی برداری این کمپانی از محصولات کوالکام، کوپرتینویی‌ها باید غرامت سنگینی را بپردازند و همچنین ممکن است فروش آیفون‌ها در سال 2019 با کاهش کاملاً جدی مواجه شود تا حدی که عرضه این محصولات در برخی از کشورها محدود شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373