لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه آی پی خود را برای خرید با مستر کارت تغییر دهیم

چگونه آی پی خود را برای خرید با مستر کارت تغییر دهیم

 یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی کاربران ایرانی برای پرداخت با مستر کارت الزام به تغییر آی پی به کشورهای دیگر است. این مسئله به طور مشخص به دلیل عدم سرویس دهی صحیح به ایرانیان طی تحریم‌های اقتصادی ایجاد شده‌اند.

بر همین اساس سرویس‌های خارجی به هیچ وجه نباید متوجه فعالیتی از آی پی ایران شوند؛ چرا که در این صورت هیچ خدماتی را به کاربران ارائه نمی‌دهند. برای جلو گیری از فاش شده آی پی ایران در سرویس‌های پرداخت خارجی که با استفاده از مستر کارت صورت می‌گیرد؛ رعایت موارد زیر الزامی است.

نکته اول: حتماً از آی پی غیر از ایران باید وارد سایت شوید. برای این کار توصیه می‌شود تا از سرویس‌های رایگان که احتمال حملات فیشینگ را بالا می‌برند استفاده نکنید و به جای آن یک ابزار تغییر آی پی ایمن را خریداری کنید. توصیه می‌شود تا یک ابزار که آی پی ثابت کشورهای خارجی (ترجیحاً امارات) را به شما می‌دهند استفاده کنید تا در خریدهای بعدی با مشکل مواجه نشوید.

نکته دوم: Billing Address یا همان بیلینگ آدرس در هنگام پرداخت باید به طور درست وارد شود. تا پیش از این در صفحه آموزش ساخت اکانت eMoney یک آدرس از امارات که باعث بروز مشکلات کمتری برای کاربران ایرانی می‌شود، ارائه شده است.

نکته سوم: اگر از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها و هر دستگاهی که در آن GPS تعبیه شده، استفاده می‌کنید، حتماً آن را خاموش کنید. گفتنی است که اگر از دستگاه‌های اندرویدی روت شده استفاده می‌کنید می‌توانید در بخش Developer Options گزینه Allow Mock location را فعال کرده و مشخصاً جی پی اس دستگاه خود را به مکان یکسان با آی پی انتقال دهید. البته خاموش بودن جی پی اس در تمامی موارد کفایت می‌کند.

نکته چهارم: بیلینگ آدرس دستگاه شما باید با آدرس وارد شده در پنل بانکی و موقعیت مکانی آی پی شما یکسان باشد.

نکته پنجم: پیش از اقدام به انجام عملیات پرداخت حتماً از پشتیبانی وب سایت از مستر کارت و کارت اعتباری که در اختیار دارید مطمئن شوید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420