لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه کارت گرافیک اختصاصی اپل بلک مجیک تا دسامبر به تعویق افتاد

عرضه کارت گرافیک اختصاصی اپل بلک مجیک تا دسامبر به تعویق افتاد

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که فرایند عرضه و فروش کارت‌های گرافیک اکسترنال بلک مجیک تا پایان ماه دسامبر سال جاری میلادی به تعویق افتاده است.

چند ماه پیش بود که شرکت اپل اعلام کرد که با تصاحب استارت آپ بلک مجیک تصمیم به تولید کارت‌های گرافیک اکسترنال اختصاصی برای کامپیوترهای مک دارد. اما حالا این کمپانی اعلام کرده که عرضه این محصولات تا روزهای پایانی سال 2018 میلادی به تعویق افتاده است و تا آن زمان کاربران مک بوک‌ها امکان خرید این کارت‌های گرافیک اکسترنال را ندارند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت 9to5mac اپل تصمیم دارد تا قبل از پایان سال جاری این محصولات را به بازار عرضه کند. کارت اکسترنال بلک مجیک پرو که برای مک بوک‌ها آماده عرضه می‌شود، مجهز به پردازنده Radeon RX Vega 56 با 8 گیگابایت رم MBM2 شده است. این کارت گرافیک می‌تواند با دو درگاه تاندربولت 3 به مک متصل شود از طرف دیگر با یک درگاه HDMI 2.0 تصاویر را به مانیتور انتقال دهد.

علاوه بر این، یک آداپتور برق نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که دارای توان 85 وات است که می‌تواند از طریق آن انرژی مورد نیاز خود را برای فعالیت و کار دریافت کند. این کارت گرافیک برخلاف دیگر محصولات مشابه می‌تواند به‌تمامی کامپیوترهای جدید مک شامل مک بوک پرو، مک مینی و مک بوک ایر متصل شود و کاربران دستگاه‌های مختلف مک محدودیتی در زمینه اتصال و کار با آن از طریق دستگاه‌های مختلف تولید شده توسط شرکت اپل ندارند.

گفتنی است که این محصول به کاربران امکان اجرای پردازش‌های گرافیکی قدرتمندتر و احتمالاً اجرای بازی‌های مختلف را می‌دهد تا از طریق آن یک کامپیوتر قابل حمل می‌تواند به یک ورک استیشن قدرتمند و مناسب برای کارهای حرفه‌ای تبدیل شود. در حقیقت اپل محدودیت استفاده و انجام کارهای حرفه‌ای را از تمامی مدل‌های کامپیوترهای مک خود حذف کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373