لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لوگوی اپل استورهای سراسر جهان به رنگ قرمز در آمد

لوگوی اپل استورهای سراسر جهان به رنگ قرمز در آمد

شرکت اپل هم‌زمان با فرا رسیدن روز جهانی ایدز لوگوی تمامی شعبات اپل استور در سراسر جهان را به رنگ قرمز درآورده است.

تیم کوک نیز به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل در حساب کاربری خود طی انتشار تصویری از اپل استورها این روز را گرامی داشت و اعلام کرد که اپل یکی از حامیان جنبش‌های فعال در زمینه آگاه سازی بیماری ایدز است.

شرکت اپل تا پیش از این بارها با تولید و عرضه محصولات قرمز رنگ، اقدام به کمک در زمینه تحقیقات و پیدا کردن درمانی برای بیماری ایدز کرده بود. امروز بیش از 400 اپل استور در سراسر جهان وجود دارد که همگی به منظور گرامی داشت روز اول دسامبر اقدام به قرمز کردن لوگوی اصلی خود کردند. کارکنان اپل استورها نیز امروز به جای پوشیدن لباس آبی رنگ، از لباس‌های ویژه قرمز استفاده کردند تا در این روز را به صورت ویژه و منحصر به فرد در فرایند آگاه سازی و اطلاع رسانی در مورد این بیماری فعالیت کنند.

کمپانی اپل با همکاری بنیاد بشردوستانه (RED) بسیاری از محصولات خود را با رنگ قرمز و برند جداگانه آماده عرضه کرده بود. این محصولات شامل آیفون‌های جدید و لوازم جانبی مختلف برای آیپد، مک و اپل واچ می‌شوند که بخشی از سود حاصل از فروش آن‌ها به بنیاد(RED) تعلق خواهد گرفت. اپل همچنین امروز اعلام کرد که تاکنون با فروش محصولات قرمز رنگ خود بیش از 200 میلیون دلار به این بنیاد و همچنین فعالیت در زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی در مورد این بیماری کمک کرده است.

اپل سعی می‌کند تا با انجام فعالیت‌های بشردوستانه مشابه در تمامی زمینه‌ها چهره برند خود را در ذهن خریداران، کاربران و عموم مردم خوب جلوه دهد. به همین دلیل تک تک کارکنان این کمپانی در سراسر دنیا امروز به شکلی واحد از این رویداد استقبال قابل توجهی کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420