لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلکسیون جدید قاب آیفون و بند اپل واچ آماده عرضه شد

کلکسیون جدید قاب آیفون و بند اپل واچ آماده عرضه شد

 شرکت اپل روز گذشته کلکسیون جدیدی از قاب سیلیکونی آیفون XS و XS Max را در کنار بندهای اسپرت اپل واچ آماده عرضه کرده است.

رنگ‌های معرفی شده در این قاب‌ها شامل Hibiscus، Mellow، Yellow و Pacific Green می‌شوند. علاوه بر این تعدادی از بندهای جدید برای اپل واچ‌های سری نایکی پلاس نیز آماده عرضه شده‌اند که خبرهای مربوط به آن‌ها در اوایل ماه نوامبر منتشر شده بود. رنگ‌های جدید بندهای اپل واچ نایکی پلاس شامل Celestial Teal، Olive Flak و Smokey Mauve است.

قاب‌های سیلیکونی آیفون XS و XS Max باقیمت 39 دلار و بندهای اسپرت اپل واچ سری 4 در دو سایز 40 و 44 میلی متری باقیمت 49 دلار آماده عرضه شده‌اند. علاوه بر این، بند اپل واچ سری نایکی پلاس که در رنگ‌های جدید آماده عرضه شده‌اند دقیقاً با همان قیمت 49 دلار آماده عرضه شده‌اند.

این محصولات به زودی از طریق وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین شرکت اپل آماده عرضه می‌شوند و در آینده نیز کاربران در برخی از کشورهای دنیا می‌توانند از آن به صورت ویژه استفاده کنند. علاوه بر این، این بندها به صورت محدود آماده عرضه می‌شوند و ممکن است در مدت کوتاهی پس از عرضه موجودی آن‌ها به اتمام برسد. پیش بینی می‌شود این محصولات در آینده نزدیک در بازار ایران نیز آماده عرضه شوند. با این حال کاربران ایرانی باید به یاد داشته باشند که این محصولات به صورت محدود عرضه می‌شوند و ممکن است در مدتی کوتاه دیگر قابل دسترسی نباشند.

اپل بر اساس هر فصل محصولات ویژه‌ای را آماده عرضه به بازار می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند ظاهر دستگاه‌های خود را تغییر دهند، با این حال باید به یاد داشت که موجودی آن‌ها محدود بوده و پس از پایان هر فصل محصولات جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420