لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای دوربین آیفون

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای دوربین آیفون

 شرکت اپل به تازگی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را از سری کلیپ‌های Shot on iPhone منتشر کرده که این بار تصاویری را از یک ماشین سنگین محبوب و معروف را در ژاپن به تصویر می‌کشد.

در این ویدیو، «کازویا سکینو» به عنوان راننده ماشین decotora نشان داده می‌شود که سرتاسر ماشین خود را با چراغ‌های ال ای دی تزیین کرده است و به همین دلیل سوژه بسیار خوبی برای فیلم برداری در شب و نشان دادن قدرت تصویر ثبت شده با دوربین آیفون XS به حساب میاید.

اپل با انتشار این ویدیوی تبلیغاتی، تلاش کرده تا به دنیا نشان دهد که دوربین آیفون XS توان ثبت تصاویر با کیفیت در نور شب را دارد و کاربران با استفاده از این تلفن هوشمند می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی تصاویر مختلف را فیلم برداری کنند.

اپل تاکنون ویدیوهای تبلیغاتی زیادی را برای کمپین تبلیغاتی Shot on iPhone منتشر کرده است تا از طریق آن به کاربران نشان دهد که قدرت دوربین تلفن‌های هوشمند آیفون بسیار بالا بوده و می‌توانند از طریق آن تصاویر بسیار ویژه‌ای را ثبت کنند. اپل قصد دارد تا با نمایش قابلیت‌های دوربین آیفون‌ها، به دنیا اعلام کند که در حقیقت یک دوربین کاملاً حرفه‌ای در دل این تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است.

آیفون XS و XS Max هر دو دارای دوربین‌های دو لنز بوده که امکان تصویر برداری در محیط‌های با نور تاریک را دارند. سنسورهای به کار رفته در دوربین این تلفن‌های هوشمند، می‌توانند پارامترهایی نظیر عمق، میزان نور محیطی و همچنین شرایط حرکتی دست را در هر لحظه تشخیص دهند و تصاویری به صورت ثابت و بدون لرزش دست را ثبت کنند. قابلیت‌هایی نظیر تصویر برداری تایم لپس، 4K و اسلوموشن به کاربران اجازه می‌دهد تا از آیفون خود همانند یک دوربین حرفه‌ای تمام عیار استفاده کنند و با هیچ محدودیتی برای فیلم برداری و عکس برداری مواجه نباشند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420