لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت گوش کردن به کپشن ها به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت گوش کردن به کپشن ها به اینستاگرام اضافه شد

 آپدیت جدید اینستاگرام که به تازگی آماده عرضه شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون امکان خواندن کپشن عکس‌ها آن‌ها را به صورت شنیداری دریافت کنند.

اینستاگرام در پست جدید وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که این قابلیت برای کاربرانی که دچار دوبینی و کم بینی هستند به کار میاید و آن‌ها می‌توانند از این قابلیت برای مشاهده بهتر عکس‌ها و کپشن های آن‌ها استفاده کنند. وبلاگ اینستاگرام توضیح داده است که این شبکه اجتماعی بیش زا 285 میلیون کاربر با اختلالات دوبینی دارد و به همین دلیل قابلیت باعث می‌شود تا کاربران با روند بهتری بتوانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

اینستاگرام اعلام کرده که در صورت فعال سازی این قابلیت در بخش تنظیمات آن، کاربران می‌توانند به صورت خودکار توضیحات و کامنت های هر یک از تصاویر را به صورت جداگانه گوش کنند و به صورت سریع تمامی اطلاعات مربوط به آن تصویر را دریافت کنند. این قابلیت همچنین به کاربرانی که دارای مشکلات بینایی یا کم بینی نیز هستند کمک می‌کند تا از شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت ویژه و خاص استفاده کنند.

برای دسترسی به این قابلیت باید از بخش Advanced Settings در تنظیمات اصلی آن استفاده کنند. گفتنی است که این قابلیت در هر لحظه امکان خاموش شدن از طرف کاربران را دارد و می‌توان آن را به سادگی خاموش کرد. کاربران می‌توانند از همین حالا با مراجعه به پلی استیو شرکت گوگل و اپ استور شرکت اپل این نسخه را به ترتیب برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها دریافت کنند.

علاوه بر این اینستاگرام تغییراتی را در روند کاربری دستگاه نیز اعمال کرده است و طی آن تجربه کاربران با نصب این نسخه جدید بهبود یافته است. کاربران می‌توانند از همین حالا با نصب این نسخه جدید علاوه بر دسترسی به قابلیت پخش صوتی کپشن های تصاویر به رابط کاربری بهبود یافته اپلیکیشن این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420