لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 5.1.2 با پشتیبانی از ECG برای اپل واچ سری 4 آماده عرضه شد

واچ او اس 5.1.2 با پشتیبانی از ECG برای اپل واچ سری 4 آماده عرضه شد

شرکت اپل یک ماه نیم پس از معرفی و عرضه اپل واچ سری 4 با قابلیت الکتروکاردیوگراف امکان استفاده از آن را از طریق آپدیت نرم افزار واچ او اس 5.1.2 برای کاربران فراهم کرده است.

کاربرانی که از همین حالا نسخه بتای واچ او اس 5.1.2 را روی اپل واچ سری 4 خود نصب کرده‌اند می‌توانند با قرار دادن انگشت دست دیگر خود روی دیجیتال کراون، روند ضربان قلب خود را در هر لحظه مشاهده کنند. شرکت اپل اعلام کرده که فعلاً در حال تست خصوصیات این قابلیت و موارد استفاده از آن است و فعلاً واچ او اس 5.1.2 به صورت عمومی آماده عرضه نشده است.و این نسخه دارای باگ‌های نرم افزاری زیادی است و به همین دلیل کاربرانی که به صورت روزمره از اپل واچ خود استفاده می‌کنند، بهتر است آن را روی دستگاه خود نصب نکنند.

قابلیت الکتروکاردیوگراف یکی از مهم‌ترین خصوصیات اپل واچ سری 4 است و به همین دلیل اپل بابت عرضه آن به کاربران توانسته تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا یا همان FDA را دریافت کند. اپل اعلام کرده که این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت زودهنگام از بیماری‌ها و اختلال‌های قلبی و عروقی نظیر فیبرالاسیون دهلیزی باخبر شوند.

با این حال اپل اعلام کرده که قابلیت الکتروکاردیوگراف یک دستگاه تشخیصی مناسب برای پیدا کردن بیماری‌های مختلف در بدن افراد نیست و به همین دلیل در صورت دریافت هشدار کاربران باید سریعاً به پزشک مراجعه کنند و نتایج نشان داده شده در اپل واچ به هیچ وجه به منزله صحت و درستی بیماری یا سلامت کاربر نیست.

پس از عرضه نسخه عمومی واچ او اس 5.1.2 کاربران می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی از اپل واچ سری 4 برای ردیابی فعالیت‌های قلبی خود استفاده کنند. گفتنی است که این قابلیت احتمالاً تنها برای افراد بالای 65 سال به بعد آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420