لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند شرکت اپل است

آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند شرکت اپل است

 دو هفته پس از انتشار پیش بینی‌های مربوط به کاهش میزان فروش آیفون XR شرکت اپل اعلام کرده که این تلفن هوشمند محبوب‌ترین آیفون در سال 2018 بوده است.

گرگ جوزیک مدیر بخش بازاریابی محصولات فیزیکی شرکت اپل در مصاحبه اخیر خود با وب سایت CNET اعلام کرده که آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند شرکت اپل در سال 2018 بوده است. بر اساس ادعای یاد شده این تلفن هوشمند که با قیمت 749 دلار تولید و آماده عرضه شده، به دلیل قیمت پایین‌تر از دیگر گوشی‌های پرچم‌دار و همچنین خصوصیات سخت افزاری فروش بیشتری در سال 2018 داشته است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که تنها دو هفته پیش، تحلیلگران پیش بینی‌هایی را در مورد کاهش میزان فروش این تلفن هوشمند در بازار را مطرح کرده بودند. آیفون XR دارای دوربین تک لنز است و دکمه هوم از آن حذف شده است تا به جای آن از فیس آیدی استفاده شود.

در این میان، تحلیلگران بر این باور هستند که بیشتر کاربران تمایل به خرید آیفون 8 پلاس و 7 پلاس به جای آیفون XR دارند؛ چرا که این تلفن‌های هوشمند قیمت پایین‌تری نسبت به آیفون XR داشته و دارای دوربین دو لنز هستند که کیفیت عکاسی با آن بسیار بهتر است.

ادعای تحلیلگران در کنار انتشار خبر کاهش سفارش تولید انبوه آیفون‌ها از طرف اپل به کارخانه‌های چینی باعث شده تا سهام اپل در روزهای گذشته به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. در این میان، سخنان جزویک بر این اساس است که آیفون XR نه تنها باعث کاهش تمایل کاربران به خرید محصولات اپل نشده است، بلکه خصوصیات ظاهری آن نظیر رنگ بندی متنوع و موارد دیگر باعث شده تا درصد بیشتری از کاربران به خرید این تلفن هوشمند تشویق شوند. آیفون ایکس آر دارای رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی، زرد و نارنجی است که رنگ قرمز آن قرار است به صورت ویژه در روز اول دسامبر و مصادف با روز جهانی ایدز برای فروش آماده عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420