لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان خرید طلا در بازی رد دد ردمپشن 2 از طریق گیفت کارت میسر شد

امکان خرید طلا در بازی رد دد ردمپشن 2 از طریق گیفت کارت میسر شد

 فروشگاه آنلاین Red Dead به تازگی در خبری اعلام کرده که امکان خرید طلا از طریق گیفت کارت در این بازی را فراهم کرده است و کاربران در آینده نزدیک می‌توانند از این طرق طلا خریداری کنند و روند اجرای بازی را به طور ویژه‌ای تغییر دهند.

طلا در بازی رد دد ردمپشن 2 دقیقاً همانند جم در بازی کلش آف کلنز است و کاربران می‌توانند از طریق آن کارهای بیشتری را انجام دهند و امتیاز و پروفایل کاراکتر خود در بازی را گسترش دهند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق خرید طلا در این بازی، قابلیت‌های بیشتری را در قسمت آنلاین در اختیار داشته باشند و از طریق آن کارهای بیشتری را نسبت به دیگر کاربران عادی انجام دهند.

شرکت راک استار خبر ارائه این قابلیت را در وبلاگ رسمی خود نیز داده است و قرار است در آینده نزدیک این قابلیت در اختیار کاربران قرار گیرد. برای خرید طلا دربازی رد دد ردمپشن 2 احتمالاً کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند با شارژ حساب کاربری خود از طریق گیفت کارت پلی استیشن و همچنین کاربران ایکس باکس نیز با خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو اقدام به شارژ حساب کاربری و در نهایت خرید طلا در بازی کنند. با این حال ممکن است شرکت راک استار راه کار متفاوتی را برای آن در نظر بگیرد و کاربران از طریق‌های دیگری بتوانند به این محصول در فروشگاه آنلاین Red Dead دسترسی داشته باشند.

نسخه آنلاین بازی رد دد ردمپشن 2 در حال حاضر به صورت نسخه بتا در اختیار کاربران عمومی قرار گرفته است و قرار است از دو روز دیگر روند عرضه آن به صورت عادی میان تمامی کاربران شروع شود. پس از روز 30 نوامبر سال جاری میلادی، تمامی کاربرانی که نسخه قانونی بازی رد دد ردمپشن 2 را دریافت کرده باشند، می‌توانند از این بازی به صورت آنلاین استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420