لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌ها با پشتیبانی از پروژه Fi آماده عرضه می‌شوند

آیفون‌ها با پشتیبانی از پروژه Fi آماده عرضه می‌شوند

شرکت اپل تصمیم دارد تا با همکاری گوگل امکان عرضه آیفون‌های مبتنی بر پروژه Fi را به کاربران آمریکایی ارائه دهد.

پروژه Fi به آیفون‌ها این اجازه را می‌دهد که به صورت هم‌زمان بین تمامی اپراتورهای تلفنهمراه ترابرد کنند و هم زمان در تمامی نقاط پوشش شبکه موبایل و اینترنت پر سرعت داشته باشند. این پروژه که فعلاً در آمریکا اجرایی شده است توسط گوگل راه اندازی شده و در حال بررسی‌های اولیه برای جهانی سازی است.

گوگل در آمریکا با عقد قرارداد با شرکت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات شبکه همراه شامل اسپرینت، T-Mobile و غیره ماهی 20 دلار از کاربران دریافت می‌کند تا به آن‌ها شبکه تلفن همراه در تمامی نقاط تحت پوشش را ارائه دهد. علاوه بر این، بابت ارائه 6 گیگابایت اینترنت به صورت ماهیانه مبلغ 10 دلار از حساب کاربران کسر خواهد شد.

تا پیش از این، پروژه Fi تنها برای گوشی‌های پیکسل آماده ارائه شده بود؛ اما حالا این پروژه قرار است روی بسیاری از تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار که در بازار آمریکا آماده عرضه شده‌اند ارائه شود. این گوشی‌ها شامل آیفون‌های 2017 و 2018 به همراه پرچم‌داران شرکت‌های ال جی و موتورولا می‌شود.

قابلیت ارائه شده در این پروژه باعث می‌شود تا کاربران با هزینه کمتر بتوانند در تمامی نقاط آمریکا امکان استفاده از اینترنت پر سرعت و همچنین برقراری تماس صوتی و تصویری را داشته باشند و دیگر محدودیت‌های مربوط به آنتن دهی برخی از شبکه‌ها برای کاربران وجود نداشته باشند. گفتنی است که این پروژه فعلاً روی نسل چهارم شبکه تلفن همراه یعنی LTE اعمال شده است و گوگل هنوز پشتیبانی از اینترنت شبکه نسل پنجم را برای آن آماده عرضه نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل در آینده نزدیک با ایجاد بسترهای مناسب، امکان استفاده از شبکه 5G و اینترنت پر سرعت‌تر را برای کاربران پروژه Fi نیز فراهم کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373