لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل عدم اجرای آیکلاود در ویندوز 10 برطرف شد

مشکل عدم اجرای آیکلاود در ویندوز 10 برطرف شد

تنها چند روز پیش بود که خبری مبنی بر همکاری شرکت اپل با مایکروسافت در زمینه رفع مشکل عدم اجرای آیکلاود در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 منتشر شده بود و حالا شرکت اپل باعرضه آپدیت جدید این نرم افزار مشکل یاد شده را به طور کامل برطرف کرده است.

بر اساس ادعای بسیاری از کاربران، نرم افزار آیکلاود در ویندوز 10 پس از نصب و اجرای آپدیت اکتبر 2018 این سیستم عامل اجرا نمی‌شود و بر این اساس کاربران امکان همگام سازی اطلاعات مختلف نظیر لیست مخاطبین و یادداشت‌ها را با کامپیوترهای ویندوزی خود نداشتند. کاربران اعلام کرده بودند که پس از نصب آپدیت یاد شده، نرم افزار آیکلاود پیامی را مبنی بر عدم سازگاری با نسخه سیستم عامل نشان می‌دهد و دیگر امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

اپل در نهایت کمتر یک هفته پس از انتشار این گزارش‌ها از طرف کاربران، نسخه جدید نرم افزار آیکلاود را برای ویندوز 10 منتشر کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند برای بار دیگر به امکاناتی نظیر همگام سازی تصاویر و همچنین لیست مخاطبین دسترسی داشته باشند.

کاربران برای رفع مشکل یاد شده باید پیش از انجام هر کاری ابتدا اقدام به نصب نسخه جدید نرم افزار آیکلاود و آیتونز از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل و همچنین مایکروسافت استور کنند تا مشکل یاد شده به طور کامل برطرف شود. آپدیت نرم افزاری جدید با تمامی نسخه‌های ویندوز، از ویندوز 7 گرفته تا آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 سازگار است و کاربران محدودیتی در استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف نخواهند داشت.

گفتنی است که ویندوز 10 در آپدیت‌های اخیر با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران کامپیوترهای ویندوزی تمایلی به نصب آپدیت‌های جدید آن نداشته باشند. علاوه بر این بسیاری از کاربران به دلیل این مشکلات تصمیم گرفته‌اند تا به کامپیوترهای مک مهاجرت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420