لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب جدید تسلا با استفاده از نور خورشید آیفون X را شارژ می‌کند

قاب جدید تسلا با استفاده از نور خورشید آیفون X را شارژ می‌کند

 تنها چند ماه پیش بود که شایعاتی در زمینه تلاش شرکت Caviar برای تولید و عرضه یک قاب برای آیفون‌ها منتشر شده بود. اما حالا شرکت یاد شده این محصول را آماده عرضه کرده است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

قاب جدید تسلا می‌تواند با استفاده از نور خورشید باتری آیفون را شارژ کند؛ چرا که در قسمت پشتی آن سلول‌های خورشیدی مختلف قرار گرفته است. وب سایت Macrumors که اقدام به بررسی این قاب هوشمند کرده است، نشان داده که بخش پشتی این قاب دارای یک باتری جداگانه به همراه سلول خورشیدی است که علاوه بر شارژ آیفون در ساعات روز و محیط‌های دارای روشن، می‌توان آیفون را همیشه شارژ نگه دارد.

قیمت این کاور به همراه آیفون X قرار گرفته روی آن 4 هزار و 400 دلار است که در مجموع 4 برابر از قیمت پایه آیفون X بیشتر است. این قاب دارای یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی نیز هست که می‌تواند از طریق درگاه یو اس بی و همچنین سلول‌های خورشیدی به کاررفته در پشت قاب نیز دستگاه را شارژ کند.

البته به نظر می‌رسد که سلول‌های خورشیدی به کار رفته در قسمت پشتی این قاب آن‌چنان کارآمد نیستند چرا که برای شارژ 100 درصد باتری دستگاه نیاز به 30 ساعت زمان برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید دارند.

افرادی که آیفون X مبتنی بر این قاب را خریداری می‌کنند، امکان شارژ دستگاه از طریق درگاه لایتنینگ عادی را ندارند و باید از آن با استفاده از یک درگاه مگنتی متفاوت استفاده کنند. علاوه بر این، شرکت Caviar و تسلا برای تولید این محصول از یک کابل تبدیل خاص برای انتقال صدا به دستگاه‌های مبتنی بر جک 3.5 میلی متری استفاده کرده‌اند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

بررسی‌ها حاکی از آن است که شارژ شدن آیفون با استفاده از این قاب باعث افزایش بیش از اندازه دمای دستگاه می‌شود که ممکن است در نهایت باعث خرابی دستگاه شود. گفتنی است که این محصول که همراه با یک آیفون متصل شده به آن فروخته می‌شود، در تعدادی محدود آماده عرضه شده است و ممکن است موجودی آن توسط کلکسیونرهای بزرگ سریعاً به اتمام برسد.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373