لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هنوز راه برای شکستن قفل آیفون ها وجود دارد

هنوز راه برای شکستن قفل آیفون ها وجود دارد

شرکت DriveSavers که در زمینه بازیابی اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه‌های مختلف فعالیت می‌کند، به‌تازگی ادعا کرده است که به راه کاری برای دور زدن قفل آیفون‌ها دست پیدا کرده است.

بر اساس این ادعا، می‌توان از سد قفل اصلی آیفون‌های عبور کرد و به اطلاعات اصلی آن دسترسی پیدا کرد. این کمپانی نام این سرویس را «بازیابی داده‌های قفل شده با رمز عبور» نامیده است و این خدمات را به مصرف کنندگان عادی ارائه می‌دهد. در حقیقت این خدمات که برای دور زدن آیفون‌ها ارائه می‌شوند، برای تمامی افراد عادی ارائه می‌شوند و ارائه آن‌ها به شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و امنیتی وجود ندارد.

این کمپانی البته ادعا کرده است که خدمات یاد شده را تنها به افرادی که رمز عبور دستگاهشان را فراموش کرده‌اند ارائه می‌دهد و این خدمات قرار نسبت در اختیار سازمان‌های دولتی قرار گیرد. وب سایت The Verge در بررسی‌ها و رایزنی‌های خود با این شرکت اعلام کرده که هزینه شکستن قفل یک آیفون 3900 دلار در نظر گرفته شده است. این کمپانی همچنین اعلام کرده که به صورت صد درصد در زمینه باز شدن قفل دستگاه به کاربران تضمین می‌دهد.

DriveSavers همچنین اعلام کرده که در برخی از اوقات برای ارائه این خدمات شاید درخواست مدارکی ویژه کند. این مدارک باید ثابت کنند که مشتری، صاحب اصلی دستگاه است یا حکم قضایی برای آن وجود دارد. اطلاعات دریافتی می‌توانند شامل گواهی فوت یک فرد که به بستگان او تحویل داده شده و همچنین مدارک ارسالی از طرف دادگاه یا یک شرکت قانونی باشد. در موارد فوت، شرکت DriveSavers می‌تواند با دریافت حکم قضایی از طرف وراث قفل دستگاه را باز می‌کند.

این کمپانی هیچ اطلاعات فنی مشخصی در مورد نحوه باز کردم قفل آیفون‌ها ارائه نداده است با این حال اعلام کرده که به صورت صد درصد توان بار کردن قفل آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی تولید شده توسط هواوی، لنوو، ال جی و ZTE را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373