لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه آنلاین رد دد ردمپشن 2 به صورت بتا آماده عرضه شد

نسخه آنلاین رد دد ردمپشن 2 به صورت بتا آماده عرضه شد

شرکت راک استار نسخه آنلاین بازی رد دد ردمپشن 2 را به صورت بتا برای ایکس باکس وان و پلی استیشن آماده عرضه کرده است.

بر همین اساس کاربران از روز 27 نوامبر، یعنی امروز می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند و از طریق دانلود بتای نسخه Ultimate Edition به این بازی دسترسی داشته باشند. گفتنی است که نسخه عمومی آنلاین این بازی قرار است در روز 30 نوامبر یعنی 3 روز دیگر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

کاربرانی که نسخه قانونی این بازی را از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن یا خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو دریافت کرده‌اند می‌توانند با اتصال به اینترنت از این بازی به صورت آنلاین بهره‌مند شوند. نسخه آنلاین این بازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا در دنیای طراحی شده بازی رد دد ردمپشن 2 که توسط راک استار طراحی شده است به بازی با افراد دیگر بپردازند.

راک استار از کاربران درخواست کرده تا در صورت توان نسخه بتای این بازی را دریافت کنند تا این کمپانی بتواند در طول سه روز آینده مشکلات احتمالی موجود در آن را برطرف کند. این کمپانی اعلام کرده که استفاده هر چه بیشتر کاربران از نسخه‌های بتا روند رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی نرم افزاری در محیط آنلاین این بازی را آسان‌تر می‌کند و به همین دلیل بهتر است کاربران از نسخه بتای بازی استفاده کنند.

گفتنی است که برای استفاده از بخش آنلاین این بازی کاربران باید حتماً نسخه قانونی این بازی را خریداری کرده باشند و با استفاده از اکانت کاربری خودشان در پلی استیشن نتورک و همچنین ایکس باکس لایو اقدام به اجرای بازی در محیط آنلاین کنند. قسمت آنلاین این بازی دارای چالش‌های متفاوتی نسبت به نسخه تک نفره آن است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با افراد دیگر در سراسر دنیا به اجرای این بازی بپردازند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373