لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فراخوانی سیری در آیپد پرو 2018

فراخوانی سیری در آیپد پرو 2018

 حذف دکمه هوم و استفاده از رابط کاربری جدید در آیپد پرو 2018 باعث شده تا این دستگاه نیز همانند آیفون X و دیگر محصولات مبتنی بر این رابط کاربری جدید کاربران را سردرگم کنند.

بسیاری از کاربران نحوه انجام بسیاری از کارها نظیر گرفتن اسکرین شات و فراخوانی سیری را در آیپد پرو جدیدید نمی‌خوانند و به همین دلیل پیش از خرید این محصول باید این روش‌ها را یاد بگیرند. تا پیش از این فشار دادنطولانی مدت دکمه هوم کاربران می‌توانستند سیری و دستیار هوشمند مبتنی بر آن را فعال کنند.

اما حالا در رابط کاربری جدید عدم وجود دکمه هوم باعث شده تا اپل به دنبال یک گزینه جایگزین برای انجام این کار باشد. کاربران می‌توانند با استفاده از این رابط کاربری جدید سیری را فراخوانی کنند و از طریق آن کارهای مختلف را با آن انجام دهند. آیپد پروی 2018 تنها دارای 3 دکمه فیزیکی است که شامل دکمه پاور و دو دکمه تنظیم سطح صدا است و تنها باید از طریق این سه دکمه تمامی کارها نظیر گرفتن اسکرین شات، کنترل سطح ولوم، ریستارت کردن، خاموش و روشن کردن و فعال سازی حالت ریکاوری مود را انجام داد.

در ادامه به روش صحیح برای فراخوانی سیری در آیپد پروی 2018 اشاره میشود.

فراخوانی سیری در آیپد پرو 2018

 روش انجام این کار بسیار ساده است و اپل این بار به جای دکمه هوم، امکان فشار دادن طولانی مدت دکمه پاور را برای فراخوانی سیری به کاربران ارائه داده است. با استفاده از این روش می‌توانید به صورت سریع و در هر لحظه‌ای به سیری دسترسی داشته باشید و در خواست‌های خود را به آن به صورت صوتی بدهید.

گفتنی است که این روش همانند روش مورد استفاده در آیفون‌های جدید شامل آیفون X، آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR است و اپل تغییری در آن اعمال نکرده است تا کاربران از یک رابط کاربری یکپارچه بهره‌مند شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420