لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بخش تولید هدفون‌ها در کمپانی لاجیتک قدرتمندتر می‌شود

بخش تولید هدفون‌ها در کمپانی لاجیتک قدرتمندتر می‌شود

 شرکت لاجیتک به تازگی شرکت Plantronics که در زمینه تولید هدفون‌ها فعالیت می‌کرد را تصاحب کرده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز این کمپانی به ارزش 2.2 میلیارد دلار توسط لاجیتک تصاحب شده است که در حقیقت بزرگ‌ترین تصاحب لاجیتک تاکنون نیز به حساب میاید. بر همین اساس شرکت لاجیتک احتمالاً تصمیم دارد تا خط تولید هدفون‌های خود را به طرز قابل توجهی دگرگون کند.

خبر مربوط به تعیین تعرفه مالیاتی جدید برای محصولات مختلف تولید شده در چین توسط دولت آمریکا و نگرانی بسیاری از شرکت‌ها و از جمله آن‌ها اپل، باعث شده تا شرکت‌هایی نظیر لاجیتک به فکر تصاحب شرکت‌های کوچک مشابه در آمریکا بگیرند تا از طریق آن بتوانند محصولاتی جداگانه و ویژه را به مصرف کنندگان آمریکایی عرضه کنند.

علاوه بر این، اقدام جدید لاجیتک برای تصاحب این کمپانی حاکی از آن است که خط تولید هدفون‌های این شرکت در آینده از نزدیک دستخوش تغییرات بسیار زیادی می‌شود و از طریق آن کیفیت محصولات این برند افزایش پیدا می‌کنند. لاجیتک اولین کمپانی فعال در زمینه تولید دستگاه‌های الکترونیکی نیست که اقدام به تصاحب کمپانی‌های کوچک بومی در آمریکا می‌کند. تا پیش از این شرکت‌هایی نظیر سونی، Bose و حتی مایکروسافت اقدام به تصاحب استارت آپ‌هایی کرده بودند که از طریق آن بتوانند محصولات خود را در داخل خاک آمریکا تولید و عرضه کنند و مشمول طرح افزایش تعرفه‌های مالیاتی نشوند.

شایعات دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن‌ها شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تولید ایرپادها را در آمریکا شروع کند و پس از آن قیمت این محصول را در آمریکا و برای مصرف کننده‌هایی در این کشور کاهش دهد. اپل همچنین شعبه‌ای از فاکس کان را در خاک آمریکا تأسیس کند و پس از آن تولید آیفون‌ها را در امریکا شروع کند تا مشکلات تعرفه‌ای گریبان گیر کاربران آمریکایی نشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373