لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصمیم دولت آمریکا برای افزایش قیمت محصولات اپل قطعی است!

تصمیم دولت آمریکا برای افزایش قیمت محصولات اپل قطعی است!

دولت آمریکا تصمیم دارد تا تعرفه مالیاتی مربوط به محصولات اپل و هر نوع دستگاهی که در چین به صورت انبوه تولید می‌شود را افزایش دهد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال شرکت اپل تصمیم دارد تا تمامی محصولات اپل و از جمله آن‌ها آیفون‌ها را با تعرفه مالیاتی بیشتری در آمریکا آماده عرضه کند. این گزارش حاکی از آ« است که تعرفه مالیاتی جدی تا 10 درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل آیفون‌ها و دیگر محصولات اپل شامل اپل واچ و آیپد نیز با این افزایش قیمت مواجه خواهند شد.

در صورت اجرایی شدن قانون جدید، تمامی محصولات اپل که در چین تولید می‌شوند باید با 10 تا 25 درصد مالیات وارد آمریکا شوند. از طرف دیگر اپل تمامی محصولات خود به جز مک پرو را در چین و تایوان تولید و عرضه می‌کند و قانون جدید تقریباً روی سودآوری تمامی محصولات شرکت اپل تأثیر می‌گذارد.

در چارت جدید دولت آمریکا، 10 درصد مالیات روی ورود هر یک از آیفون‌ها از چین به آمریکا تأثیر می‌گذارد و از طرف دیگر محصولات دیگر نظیر اپل واچ و مک بوک ممکن است این مقدار تا 25 درصد افزایش پیدا کند. هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم دارد تا به دلیل این مالیات چه مقدار از قیمت آیفون‌ها را افزایش دهد اما به احتمال زیاد این تغییر تعرفه‌ها باعث می‌شود تا قیمت پارت LL/A محصولات اپل برای مصرف کننده نهایی افزایش پیدا کند.

این مسئله به طور مستقیم باعث می‌شود تا قیمت محصولات شرکت اپل به خصوص در پارت LL/A افزایش پیدا کند و حتی عرضه آن‌ها در کشورهای مختلف غیر از آمریکا نایاب شود.

دولت آمریکا قصد دارد تا تعرفه مالیاتی اعمال شده روی تمامی محصولات وارداتی از چین به آمریکا را که به ارزش 267 میلیارد ریال در سال می‌رسد بین 10 تا 25 درصد افزایش دهد که این مسئله علاوه بر وارد کردن ضرر و زیان به شرکت‌های تجاری، قدرت خرید مصرف کننده نهایی را نیز کاهش می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373