لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت گوی رقابت را از برند اپل ربود

مایکروسافت گوی رقابت را از برند اپل ربود

 شرکت اپل پس از چندین سال متوالی که به عنوان ارزشمندترین برند دنیا شناخته شده بود؛ حالا جایگاه خود را به مایکروسافت داده است و در سال جاری به دومین برند ارزشمند دنیا تبدیل شده است.

بر اساس گزارش جدید بیزینس اینسایدر، شرکت مایکروسافت توانسته در سال جاری گوی رقابت را از شرکت اپل برباید و نام خود را به عنوان ارزشمندترین برند جهان ثبت کند. ارزش سهام مایکروسافت در بازار جهانی به 814 میلیارد دلار رسیده است در حالی که ارزش شرکت اپل در دو هفته اخیر به دلیل کاهش میزان فروش آیفون‌ها کاهش چشم گیری داشته است.

تا چند ماه پیش بود که اپل به اولین و تنها کمپانی آمریکایی با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل شده بود. اما کاهش میزان فروش آیفون‌ها و به خصوص آیفون XR از ابتدای ماه نوامبر سال جاری میلادی باعث کاهش یک‌باره ارزش سهام اپل شد و این کمپانی ارزشی کمتر از شرکت مایکروسافت پیدا کرد.

علاوه بر این گزارش خبرگزاری بلومبرگ نیز در مقاله‌ای جداگانه توضیح داده است که شرکت مایکروسافت از ابتدای سال 2017 با سرمایه گذاری روی پردازش‌های ابری و تولید کامپیوترهای شخصی با همکاری شرکای تجاری خود توانسته ارزش سهام بیشتری نسبت به گذشته به دست بیاورد. افزایش ارزش سهام شرکت مایکروسافت هم‌زمان شده با کاهش 20 درصدی ارزش سهام شرکت اپل و همین مسئله در نهایت باعث شده مایکروسافت بتواند در دوره یاد شده گوی رقابت را از اپل برباید.

البته باید به یاد داشت که سهام شرکت مایکروسافت در بیشترین حالت خود به 105.94 دلار به ازای هر سهم رسیده است در حالی که این مقدار برای شرکت اپل تاکنون از مرز 170 دلار نیز رد شده است. به همین دلیل می‌توان امیدوار بود که با پایان سال جاری میلادی و گزارش مالی سه ماه اول 2019 در مورد روند فروش اپل در فصل تعطیلات 2018 ارزش سهام شرکت اپل بیشتر از گذشته افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420