لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فراخوانی خودکار دستیار گوگل به آیفون‌ها اضافه شد

فراخوانی خودکار دستیار گوگل به آیفون‌ها اضافه شد

 نسخه جدید دستیار گوگل در سیستم عامل آی او اس از این پس به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق دستور OK Google در هر لحظه به صورت خودکار فراخوانی شود.

تا پیش از این کاربران آیفون‌ها تنها با گفتن عبارت Hey Siri به دستیار هوشمند سیری به صورت صوتی دسترسی داشتند و برای دسترسی به دستیار گوگل باید وارد اپلیکیشن مخصوص آن در آیفون خود می‌شدند. اما حالا در آپدیت جدید کاربران به طور هم‌زمان می‌تواند از هر دو عبارت Hey Siri و OK Google برای فراخوانی هر یک از دستیارهای صوتی دیجیتالی استفاده کنند.

البته برای فراخوانی دستیار گوگل باید آیفون آنلاک شده باشد و قفل صفحه آن باز شده باشد. کاربران کافی است ابتدا عبارت Hey Siri را گفته و سپس با گفتن عبارت OK Google دستیار صوتی گوگل را از طریق آن فعال کنند. این مسئله نشان می‌دهد که فراخوانی گوگل در آیفون‌ها از طریق سیری امکان پذیر است و کاربران پیش از نصب این دستیار صوتی هوشمند باید ابتدا امکان فراخوانی سیری از طریق فرمان سوتی را فعال کرده باشند.

استفاده از دستیار گوگل باعث می‌شود تا کاربران به قابلیت‌های هوشمند بیشتری در تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشند و علاوه بر این حق انتخاب بیشتری در زمینهاستفاده از دستیارهای صوتی داشته باشند. اگر کاربران در خانه خود از اسپیکر گوگل هوم استفاده کنند نیز می‌توانند از طریق آیفون و اپل واچ در هر لحظه به صورت سریع و از طریق فرمان‌های صوتی این دستیار دیجیتالی را فعال کنند.

بر اساس گزارش بسیاری از کاربران، دستیار گوگل از لحاظ کارکرد سرعت عملکرد و دقت بیشتری نسبت به سیری دارد و به همین دلیل کاربران آیفون‌ها باوجود طراحی بسیار مناسب این تلفن‌های هوشمند تمایل بیشتری به استفاده از دستیار گوگل به‌جای سیری که به صورت اختصاصی توسط اپل تولید شده است دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت