لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فشار دادن دکمه آیفون‌ها از پشت قاب لذت بخش تر می‌شود

فشار دادن دکمه آیفون‌ها از پشت قاب لذت بخش تر می‌شود

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، تغییراتی را در آیفون و قاب اورجینال این تلفن‌های هوشمند اعمال کند که طی آن فشار دادن دکمه‌های فیزیکی کناری گوشی برای کاربران لذت بخش تر می‌شود.

سند جدیدی که در وب سایت Patently Apple منتشر شده حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا از یک راه کار مبتنی بر مگنت برای رفع مشکلات مربوط به فشار دادن دکمه‌ها استفاده کند. دستگاه‌های الکترونیکی معمولاً با فاکتورهای دقیق و از پیش تعریف شده به همراه استانداردهایی برای بهبود تجربه کاربری تولید می‌شوند. علاوه بر این کاربران معمولاً از دستگاه‌های الکترونیکی به همراه یک اکسسوری نظیر قاب استفاده می‌کنند. یک اکسسوری می‌تواند قابلیت‌ها و مزیت‌های بیشتری را در قالب محافظت یا بهبود ظاهر و کاربردهای اضافی به کاربران ارائه دهد.

هر چند که یک اکسسوری ممکن است کارکرد دستگاه الکترونیکی را به طور کامل تغییر دهد، اما بیشتر اوقات کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی همانند سابق است.

در سند جدید، اپل برخی از روش‌های جدید را برای بهبود روند استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و فشار دادن دکمه‌ها پیشنهاد کرده است. شرکت اپل توضیح داده است که دکمه‌های کناری در تلفن‌های هوشمند دارای یک حد آستانه برای فشار دادن هستند که در صورتی که کاربر تا این حد آستانه آن را فشار ندهد، عمل مورد نظر توسط گوشی تشخیص داده نمی‌شود.

اپل توصیه کرده است که در آینده با قرار دادن یک مگنت در قسمت پشتی دکمه‌های فیزیکی آیفون، فرایند فشار دادن دکمه‌ها را لذت بخش تر کند و از طریق آن قاب‌های استفاده شده برای این تلفن‌های هوشمند نیز باعث کاهش کارکرد دکمه‌ها نشوند و کاربران نیازی به فشار دادن هر چه بیشتر دکمه‌ها از پشت قاب نداشته باشند.

گفتنی است که اپل باوجود ثبت پتنت‌های مربوط به این ایده هنوز هیچ زمان مشخصی را برای عرضه و استفاده از آن در آیفون‌ها را مشخص نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420