لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخفیف بازی پلی استیشن و ایکس باکس را در دوشنبه سایبری از دست ندهید

تخفیف بازی پلی استیشن و ایکس باکس را در دوشنبه سایبری از دست ندهید

 سه روز پس از بلک فرایدی، جمعه سایبری شروع می‌شود و حالا شرکت‌های ارائه دهنده محصولات دیجیتالی و بازی‌های ویدیویی، همچنان تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

دوشنبه سایبری تا آخر امشب برقرار خواهد بود و کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس اقدام به خرید محصولات دیجیتالی خود با قیمت‌هایی کاملاً استثنایی کنند. گفتنی است که در کنار سونی و مایکروسافت، شرکت‌های دیگری نظیر گیم استاپ، بلیزارد و استیم نیز تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

در مجموع دوشنبه سایبری آخرین فرصت برای علاقه‌مندان و کاربران به حساب میاید که می‌توانند در طول آن از قیمت‌های ویژه بهره‌مند شوند. بازه بین بلک فرایدی و دوشنبه سایبری سالی یک بار رخ می‌دهد و هر سال محصولات خاصی در آن با قیمت ویژه آماده عرضه می‌شوند. در صورتی که به اجرای بازی‌های جدید تمایل دارید می‌توانید از همین حالا از این تخفیف‌های ویژه تا پایان امشب بهره‌مند شوید.

بسیاری از بازی‌های تخفیف خورده از مجموعه‌های جدید ارائه شده برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی هستند و کاربران می‌توانند در میان آن‌ها، بازی‌هایی که علاقه بیشتری به آن‌ها دارند را خریداری کنند. این بازی‌ها اغلب با کمتر از نصب ارزش واقعی آن‌ها به فروش می‌رسند و بر خلاف پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گلد محدودیتی در استفاده از آن‌ها به صورت مادام العمر وجود ندارد.

علاوه بر این، فروشگاه‌های دیجیتالی اپ استور و گوگل پلی نیز تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که می‌توانید از همین حالا به آن‌ها دسترسی داشته باشید و از آن‌ها بهره‌مند شوید. برای استفاده از این تخفیف‌های ویژه کافی است کاربران ابتدا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس اقدام به خرید گیفت کارت کرده و سپس حساب کاربری مورد نظر را شارژ کرده و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تارگت شده را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420