لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سالن استیو جابز جایزه بهترین طراحی مهندسی را دریافت کرد

سالن استیو جابز جایزه بهترین طراحی مهندسی را دریافت کرد

 موسسه مهندسی سازه‌ها در آمریکا به‌تازگی اقدام به ارائه جایزه بهترین طراحی مهندسی را به شرکت اپل به خاطر ساخت سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز داده است.

آمفی‌تئاتر استیو اولین ساختمان در دنیا به حساب میاید که به طور کامل با سازه‌های شیشه‌ای تولید شده است. سقف این ساختمان از 47 متر مربع فیبر کربن ساخته شده است که در نوع خود بزرگ‌ترین سازه فیبر کربن به حساب میاید. وزن این سقف 80 تن و ارتفاع آن 7 متر است که روی سازه کاملاً شیشه‌ای قرار گرفته است.

ساخت این ساختمان با سازه تمام شیشه‌ای یک اثر هنری شگرف به حساب میاید و به همین دلیل موسسه مهندسی سازه‌ها در آمریکا این جایزه را برای آن در نظر گرفته است.

اپل این سازه را در مقر جدید خود یعنی اپل پارک بنا کرده است و از آن برای برگزاری مراسم‌های ویژه استفاده می‌کند. این سالن تا به امروز میزبان دو مراسم اصلی اپل در دوازدهم سپتامبر سال 2017 و سال 2018 میلادی برای معرفی آیفون X، آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR بوده است. اپل واچ سری 3 و 4 نیز در این سالن معرفی شده‌اند. اپل از این پس تصمیم دارد تا مراسم معرفی محصولات جدید و اصلی خود را در این ساختمان برگزار کند. در قسمت پایین این سازه یک سال آمفی‌تئاتر بزرگ و همچنین محیطی بزرگ منتهی به راهروی زیر زمینی قرار گرفته است که برای بررسی محصولات جدید توسط خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

اپل پارک به‌عنوان مقر اصلی و جدید شرکت اپل از سال گذشته آماده بهره برداری شد و کارکنان این کمپانی به صورت تدریجی به این محدوده منتقل شدند. این منطقه همچنین دارای بخش جداگانه‌ای برای بازدیدکنندگان و همچنین یک اپل استور اختصاصی است که ورود آن برای عموم آزاد است و می‌توانند از طریق آن محصولات ویژه‌ای را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420