لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دادگاه عالی آمریکا، انحصار طلبی اپل در اپ استور را بررسی می‌کند

دادگاه عالی آمریکا، انحصار طلبی اپل در اپ استور را بررسی می‌کند

 دادگاه عالی آمریکا امروز دوشنبه در جلسه‌ای قرار است ادعای شرکت اپل و شکات این کمپانی را در مورد انحصار طلبی و سیاست‌های اعمال شده در اپ استور را مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، این پرونده قانونی پس از اعمال تخفیف 30 درصدی روی اپلیکیشن‌هایی که توسط توسعه دهندگان متفرقه توسعه داده شده بود، شروع شده است. بر این اساس، توسعه دهندگانی که از اپل بابت عرضه اپلیکیشن آن‌ها به صورت ارزان قیمت‌تر شکایت دارند امروز به دلیل فعالیت انحصارطلبانه این کمپانی به دادگاه می‌روند تا دعاوی آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

تا پیش از این نیز تعداد زیادی شکایات علیه سیاست‌های شرکت اپل در دادگاه‌های آمریکایی و اروپایی به ثبت رسیده بود. بر اساس این شکایات، توسعه دهندگان و کاربران از وضعیت سیاست گذاری شرکت اپل در نحوه فروش و عرضه اپلیکیشن‌ها شکایت داشته‌اند. اپل از یک طرف کمیسیون قابل توجهی را از توسعه دهندگان می‌گیرد و از طرف دیگر امکان دانلود اپلیکیشن‌ها را فقط از طریق اپ استور فراهم کرده است.

اپل هر زمانی که بخواهد توان حذف یک اپلیکیشن یا عرضه آن با قیمت پایین‌تر را به کاربران دارد و توسعه دهندگان هیچ نظارتی روی این مسئله ندارند. بر این اساس توسعه دهندگان آمریکایی طی شکایتی از اپل از دادگاه عالی آمریکا خواسته‌اند تا وضعیت فعالیت اپل در اپ استور را مورد بررسی قرار دهد. در این پرونده قانونی توسعه دهندگان ادعا کرده‌اند که عرضه ناگهانی اپلیکیشن‌ها با قیمت ویژه علاوه بر از بین بردن بازار رقابتی میان اپلیکیشن‌ها باعث شده تا ضرر قابل توجهی به توسعه دهندگان وارد شود.

تا پیش از این نیز شکایتی در مورد انحصار طلبی در زمینه عرضه اپلیکیشن‌ها فقط از طریق اپ استور در دادگاه اتحادیه اروپا ثبت شده بود. گفتنی است که نتیجه این دادگاه هنوز مشخص نشده است و هنوز معلوم نیست که در نتیجه شکایت توسعه دهندگان آینده اپ استور و اپلیکیشن‌های ارائه شده در آن چه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420