لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنل اینترنت بانک مستر کارت چگونه کار می‌کند؟

پنل اینترنت بانک مستر کارت چگونه کار می‌کند؟

یکی از مسائلی که کاربران در زمان خرید و استفاده از مستر کارت با آن مواجه می‌شوند، نحوه استفاده از پنل اینترنت بانک برای کنترل موجودی و تراکنش‌های مستر کارت‌ها است.

مستر کارت‌های ارائه شده در ایران شامل سه نوع مجازی، فیزیکی هدیه و مسافرتی می‌شوند که هر سه از طریق پنل eMoney قابل مدیریت هستند. تا پیش از این، روند ساخت اکانت در eMoney توضیح داده شده است و حالا در این مطلب نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

اصطلاحات موجود در پنل eMoney

به طور کل در استفاده از پرداخت‌های بین‌المللی چندین اصطلاح وجود دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

Balance ( بالانس ) دقیقاً همان موجودی حساب کارت شما است، شما از طریق مشاهده بالانس کارت می‌توانید میزان پولی که هنوز در مستر کارت باقی مانده است را مشاهده کنید.

Check Transactions برای بررسی تراکنش‌های مالی انجام شده از طریق مستر کارت‌ها در نظر گرفته شده است که می‌توانید از طریق آن هر یک از تراکنش‌ها و وضعیت آن‌ها را مشاهده کنید. در بخش بررسی تراکنش‌ها چند اصطلاح دیگر نیز وجود دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

Posted وضعیتی از نوع تراکنش است که طی آن پول از حساب مستر کارت شما برداشت شده و به دست صاحب حساب مقصد رسیده است.

Pending حالتی است که در پرداخت در حالت انتظار قرار دارد و پذیرنده هنوز پول را دریافت نکرده است. اگر پول پرداخت شود وضعیت به Posted تغییر می‌کند و از وضعیت به Refund تغییر کند، پول به مستر کارت خریدار باز می‌گردد. اگر این وضعیت بیش از 48 ساعت باقی بماند، یا پذیرنده تراکنش شما را تائید نکرده و یا پرداخت کنسل شده است. در این حالت باید با پذیرنده یا فروشنده تماس بگیرید.

Refund حالتی است که به دلایلی نظیر تراکنش ناموفق یا قبول نکردن تراکنش از طرف پذیرنده صورت می‌گیرد که طی آن پول به مستر کارت خریدار باز می‌گردد. این فرایند ممکن است بین 2 روز تا 1 ماه طول بکشد و باید آن را در از طریق فروشنده و سرویس ارائه دهنده اکانت ای مانی پیگیری کرد.

Settle به معنای نشستن پول واریز شده از مستر کارت به حساب پذیرنده است. در صورتی که پول به حساب کاربر ننشیند یا تراکنش انجام نشود، پول به حساب مستر کارت بازگردانده می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373