لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه سفارشی اپل واچ سری 4 نیز به بازار آمد

نسخه سفارشی اپل واچ سری 4 نیز به بازار آمد

 اپل دیگر اصلی‌ترین تولید کننده محصولات الکترونیکی گران قیمت نیست، چرا که شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید محصولات الکترونیکی خیلی لوکس فعالیت می‌کنند که بیشتر با شخصی سازی و سفارشی کردن محصولات اپل محصولات خود را به بازار آماده عرضه می‌کنند.

Aurum Edition به تازگی نسخه‌ای جدید از اپل واچ سری 4 با بدنه طلای 18 عیار را آماده عرضه کرده است که قیمت آن 2200 دلار است. این محصول تنها در نسخه جی پی اس و در سایز 44 میلی متری آماده عرضه شده است و کاربرانی که به دنبال محصولات فوق لوکس هستند، می‌توانند آن را خریداری کنند.

این شرکت همچنین نسخه‌ای گران‌تر از این اپل واچ را با طلای 24 عیار آماده عرضه کرده است که بند آن از چرم لوکس باکیفیت آماده عرضه شده است. Aurum Edition ادعا کرده که طراحی این ساعت هوشمند، با دست انجام شده است و برای ساخت هر کدام از آن‌ها 40 ساعت زمان صرف شده است. علاوه بدنه طلایی بخش دیجیتال کراون نیز مجهز به جواهری دست ساز شده است که در ظاهر اپل واچ را به طور کامل لوکس و ویژه می‌کند.

گفتنی است که این اولین محصول شخصی سازی لوکس اپل در جهان نیست، بلکه شرکت‌های مختلف تا پیش از این در زمینه تولید نسخه‌های طلایی آیفون‌های جدید و همچنین تلفن‌های دیگر فعالیت کرده بودند که این محصولات مشتریان خاص خود را دارد. برای مثال همین چند ماه پیش بود که ایرپاد سفارشی با بدنه طلا آماده عرضه شده بود که در کیس آن از الماس و سنگ‌های گران قیمت استفاده شده بود. بسیاری از افراد ثروتمند بر این باور هستند که محصولات اپل به خودی خود لوکس نیستند و باید برای تکامل هر چه بیشتر ظاهر زیبای آن باید از بدنه طلا و جواهر گران قیمت در آن استفاده شود تا به اندازه کافی لوکس و خاص باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420