لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک ادعای عجیب: فقرای چینی آیفون خریداری می‌کنند

یک ادعای عجیب: فقرای چینی آیفون خریداری می‌کنند

انتشار نتیجه یک گزارش در چین باعث سروصدا زیادی در دنیای فناوری شده است. بر اساس گزارش جدید وب سایت South China Morning بسیاری از خریداران آیفون در کشور چین از دسته فقیرها و افرادی هستند که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

در حقیقت خریداران آیفون‌ها در چین کسانی هستند که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و سعی می‌کنند با خرید این تلفن هوشمند ظاهری متفاوت از خود به جامعه نشان دهند. یک شرکت تحلیلی در شانگهای اعلام کرده که بسیاری از خریداران آیفون‌ها در این کشور خانم‌های 18 تا 34 ساله هستند که درآمد آن‌ها کمتر از 3000 یوان در ماه است.

در عین ال افرادی که درآمدی بیش از 20 هزار یوان در ماه دارند از گوشی‌های برند دیگر نظیر هواوی و شیائومی استفاده می‌کنند و حتی کسانی که درآمدی بیش از این مقدار دارند از برندهای چینی کمتر شناخته شده استفاده می‌کنند.

این ادعا باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران اقتصادی واکنش‌های تندی را نسبت به آن انتشار دهند. بر اساس ادعای تحلیلگران، این گزارش با واقعیت تناقض دارد و در حقیقت South China Morning با غرض ورزی سعی داشته تا تبلیغ فروش تلفن‌های هوشمند چینی را بکند.

این خبرگزاری سعی کرده تا با ارتباط دادن سطح تحصیلات و همچنین درآمد افراد و جایگاه شغلی آن‌ها به نحوه استفاده از برندهای مختلف تلفن‌های هوشمند، چهره آیفون‌ها را در بازار جهانی خراب کند. یکی از بزرگ‌ترین ادعاهای این خبرگزاری این است که کسانی که تحصیلات دیپلم و لیسانس دارند و بین 5 تا 20 هزار یوان درآمد دارند، بیشتر از گوشی‌های ارزان قیمت چینی استفاده می‌کنند و تمایلی به استفاده از برندهای گران قیمت آمریکایی ندارند. این مسئله به طور دقیق نشان می‌دهد کهخبرگزاری‌های چینی سعی دارند تا با تخریب چهره محصولات شرکت اپل، جایگاه محصولات مشابه چینی را بالا ببرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373