لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محبوبیت اپل تی وی در حال افزایش است

محبوبیت اپل تی وی در حال افزایش است

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش محصولات در جریان جشنواره ویژه بلک فرایدی، مشخص شده است که خریداران تمایل بیشتری برای خرید اپل تی وی نسبت به دیگر ست آپ باکس‌های دیجیتالی در بازار دارند.

گزارش یاد شده توسط آمار فروش فروشگاه اینترنتی بست بای منتشر شده است که در جریان آن اپل تی وی میزان فروش بیشتری نسبت به آمازون فایر و دیگر محصولات مشابه داشته است. این در حالی است که قیمت اپل تی وی نسبتاً بیشتر از دیگر محصولات مشابه بوده است و خریداران بابت آن باید هزینه بیشتری را پرداخت می‌کردند.

خریداران بیشتر به اپل تی وی نسخه 4K تمایل داشته‌اند و این محصول را خریداری کرده‌اند. این مسئله به طور مشخص حاکی از آن است که بسیاری از خریداران تمایل به تماشای محتوای دیجیتالی باکیفیت 4K نسبت به کیفیت‌های دیگر را دارند و به همین دلیل اپل تی وی 4K محبوبیت بیشتری داشته است.

اپل تی وی 4K علاوه بر امکان نمایش محتوای باکیفیت، سازگاری بیشتری با دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل دارد به همین دلیل کاربران آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک بیشتر به خرید این محصولات تمایل دارند. با این حال بسیاری از کاربران به دلیل دسترسی به محتوای اورجینال شرکت اپل و همچنین فروشگاه محصولات دیجیتالی آیتونز اقدام به خرید اپل تی وی می‌کنند.

اپل تی وی دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه است با این حال در جریان بلک فرایدی این محصول تخفیف بیشتری نسبت به دیگر محصولات داشته است و باید به یاد داشت که این مسئله نیز روی افزایش میزان فروش این محصول تأثیر بیشتری داشته است.

اپل از ابتدای سال 2017 به دنبال ساخت و تولید محصولات باکیفیت و اورجینال برای اپل تی وی دیگر محصولات تولید شده توسط خود کرد. همین مسئله باعث شده تا تمایل کاربران به خرید اپل تی وی نسبت به دستگاه‌های مشابه نظیر آمازون فایر و کروم کست شرکت گوگل افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420