لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون XR پارت ژاپن کاهش پیدا می‌کند

قیمت آیفون XR پارت ژاپن  کاهش پیدا می‌کند

کاهش عدم توجه‌های به آیفون XR باعث شده تا اپل در نهایت تصمیم به کاهش قیمت این تلفن هوشمند در برخی از نقاط دنیا بگیرد. بر همین اساس پارت ژاپن آیفون XR قرار است از این پس با قیمت پایین‌تری آماده عرضه به بازار شود.

گزارش امروز منتشر شده توسط وال استریت ژورنال که اطلاعاتی را در مورد روند عرضه دوباره آیفون X مدل 2017 ارائه داده بود، حالا بر این ادعا است که اپل تصمیم دارد تا آیفون X را با قیمت مشابه آیفون XR و معادل 749 دلار آماده عرضه کند و همچنین قیمت آیفون XR را در بازار ژاپن کاهش دهد.

وال استریت ژورنال اعلام کرده که این طرح به صورت آزمایشی قرار است در ژاپن اجرا شود و در صورت موفقیت این کمپانی تصمیم دارد تا روند کاهش قیمت را در کشورهای دیگر نیز تعمیم دهد. بر همین اساس در آینده نزدیک قیمت این محصول در کل بازار جهانی کاهش پیدا خواهد کرد. تحلیلگران بر این باور هستند که این مسئله به طور مشخص به کاهش میزان تمایل مردم به خرید آیفون XR ربط دارد.

آیفون XR قیمت بیشتری از آیفون 7 پلاس و 8 پلاس دارد با این حال عدم وجود دوربین دوگانه باعث می‌شود تا خریداران حاضر به پرداخت پول بیشتر بابت این محصول نداشته باشند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، اپل در آینده نزدیک روند تولید انبوه آیفون XR را کاهش می‌دهد که این مسئله باعث افزایش ناگهانی قیمت این محصول در بازار جهانی می‌شود. کاهش موجودی این محصول در بازار تنها روش برای افزایش قیمت آن و فروش آن باارزش بیشتر در میان خریداران است و اپل تصمیم دارد تا از این استراتژی برای فروش آیفون‌های میان رده استفاده کند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که آیفون XR سرنوشتی مشابه با آیفون 5C در بازار جهانی پیدا می‌کند و اپل شرکتی نیست که درزمینهٔ تولید محصولات میان رده و ارزان قیمت بتواند به موفقیت برسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373