لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون X مدل 2017 از سر گرفته میشود

تولید آیفون X مدل 2017 از سر گرفته میشود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا روند تولید انبوه آیفون X مدل 2017 را برای بار دیگر از سر بگیرد.

طبق جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال، شرکت اپل به دلیل کاهش نسبی توجه‌ها به خرید آیفون XS و آیفون XS Max تصمیم گرفته تا تولید انبوه مدل 2017 این تلفن‌های هوشمند را دوباره شروع بگیرد. تا پیش از این و مشخصاً در سپتامبر سال جاری میلادی، اپل با معرفی آیفون XS به عنوان مدل تکامل یافته تلفن‌های هوشمند خود، تولید نسخه 2017 آن را متوقف کرده بود و این محصول را از فروشگاه اینترنتی رسمی خود حذف کرده بود.

وال استریت ژورنال به این مسئله اشاره کرده است که اپل برای بار دیگر سفارش‌های مربوط به تولید نمایشگرهای اولد مناسب با آیفون X را به شرکت کره‌ای سامسونگ ارائه داده است.

آیفون XS با همان قیمت سابق آیفون X آماده عرضه شده است با این حال عرضه مدل‌های 2018 باعث کاهش قیمت گوشی‌های مدل قبلی اپل شده است به همین دلیل بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند تا با پرداخت هزینه کمتر مدل یک سال گذشته را در دست بگیرند.

به همین دلیل اپل نیز برای بار دیگر روند تولید انبوه و سفارش ساخت پرچم‌دار آیفون‌های 2017 را به کارخانه‌های تایوانی و چینی داده است و قرار است این محصول را دوباره آماده عرضه در بازار کند.

از طرف دیگر، آیفون X مدل 2017 در حال حاضر قیمتی مشابه با آیفون XR در بازار دارد و به همین دلیل تمایل به خرید آیفون X باعث کاهش خرید و فروش آیفون XR در بازار جهانی شده است. بر همین اساس بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که آیفون XR سرنوشتی مشابه با آیفون 5C پیدا خواهد کرد و یک پروژه شکست خورده در بازار جهانی به حساب خواهد آمد که با عدم توجه بسیار زیاد مواجه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420