لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمریکایی‌ها 5761 نمایشگر تلفن هوشمند را در هر ساعت خورد می‌کنند

آمریکایی‌ها 5761 نمایشگر تلفن هوشمند را در هر ساعت خورد می‌کنند

بر اساس گزارش‌های دید منتشر شده در سال 2018، مردم آمریکا در هر ساعت 5761 نمایشگر تلفن هوشمند را خراب می‌کنند.

این اطلاعات توسط موسسه SquareTrade منتشر شده است که بر اساس آن در طول یک سال گذشته 50 میلیون نمایشگر تلفن هوشمند توسط آمریکایی‌ها شکسته شده است. این مسئله باعث شده تا به طور مجموع 3.4 میلیارد دلار مردم آمریکا بابت تعمیر و تعویض نمایشگر دستگاه‌های خود خسارت پرداخت کنند.

در این گزارش آمده است که شکستن نمایشگر، در کنار خراب شدن باتری و عدم کارکرد تاچ اسکرین، 66 درصد از موارد خرابی را در تلفن‌های هوشمند شامل می‌شوند.

دلیل اصلی شکستن نمایشگر تلفن‌های هوشمند، سقوط آیفون از دست کاربران به زمین بوده است و بسیاری از دستگاه‌های هوشمند طی این حادثه با مشکلاتی جدیدر بخش نمایشگر مواجه می‌شوند. این مسئله از یک طرف باعث شده تا تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند همواره به دنبال استفاده از روش‌هایی نوین برای افزایش مقاومت نمایشگرهای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها باشند و از طرف دیگر این مسئله باعث شده تا تعمیر کاران تلفن‌های هوشمند نیز درآمد فراوانی از تعمیر دستگاه‌ها داشته باشند.

در این میان، آیفون‌های جدید مقاومت قابل توجهی در میان تلفن‌های هوشمند دارند. با این حال نمایشگر این تلفن‌های هوشمند نیز همانند دیگر محصولات مشابه در برابر سقوط‌های مختلف آسیب پذیر هستند و ممکن است با کوچک‌ترین ضربه‌ای دچار نقص جدی در کارکرد شوند.

از طرف دیگر، قسمت پشتی آیفون‌های جدید با شیشه تولید شده است که این مسئله روند آسیب پذیری آیفون‌ها در برابر سقوط و ضربات مختلف را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد. SquareTrade پیش بینی می‌کند که تعمیر آیفون‌ها توسط تعمیر کاران رسمی در اپل استورها سود بسیار زیادی را به جیب سهام داران این کمپانی می‌ریزد و به همین دلیل این کمپانی همچنان تمایلی به ساخت دستگاه‌های دارای مقاومت بسیار بالا نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420